>>552039 Kannabis on rasvaliukonen, eli kaikki space caket sun muut on hyvin rasvapitoisia. Tämän takia, jos syöt hampun lehteä niin et saa siitä mitään irti. Muutenkaan itse lehti ei ole kovinkaan suuri THC ja muilta pitoisuuksiltaan.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Kurks :3
Babushkissat
en minä osaa kävellä :3
Majesteettista :3
Kissat pitää kissankarvalakkeja
Pohjoismaat
loch ness
mjäy
rankat sipulit
aamu alkaa hymyllä
Börheän veteraanin PTSD ;_;
Jätä jämät
Tonnikalamylly
Mahtuu
wow, such spikey, much touchy, very ouch
ehana talvikeli :3
6evill päätyi TikTokiin :3 (Miten niin "trapped"? >