>>445568 Eikös Hitleri noussut jonkin sorttisen ominkaltaisen jotain-sosialismin kautta. Mitä tästä pitäisi ajatella. Putinin epäilisin suuntautuvan enemmän vasemmalle jo ihan historiallisista syistä. Bolsonarosta, Trumpista, Orbanista, jopa Lukasenkasta puhuminen diktaattoreina halventaa koko käsitettä Muista saat pisteen
[
4 viestiä
|
]
⭰
Vassarit on paskempia
Persujen unelma paremmasta Suomesta
Oikeisto vs vasemmisto, osa 467.
Kolme pientä kuvaa mietinnän aiheeksi
Samat kikat käytössä vieläkin
Venäjä on paska maa.
Mutku Marin! 2
Kuinka pelästyttää nykyiset hallituspuolueet?
Näin
oikealta ylämummoon
5:01 pitkä Mohulu uugabuuga
🤣👌
Taas tämmönen suvakki-rajakki-parodinen vastakkainasettelukuva