Looney Tunes - The Ducktators 1942 Looney Tunes - The Ducktators 1942
Tytti meemejä. Tytti meemejä.
Koskettava tarina Koskettava tarina
olet ihan mikä vaan olet ihan mikä vaan
Voimariini 😉 Voimariini 😉
Tosi rakkautta <3 Tosi rakkautta <3
Reijo Koiras hikipediassa Reijo Koiras hikipediassa
loikka loikka
Hyvää itsenäisyyspäivää Hyvää itsenäisyyspäivää
Yle propagandaa taas 13. Yle propagandaa taas 13.
Catto Catto
taneli taneli
Trying to understand Trying to understand
Debate Debate
Maria Nordin - väärinymmärretty vapahtajamme Maria Nordin - väärinymmärretty vapahtajamme
sormiin vähän sattuu sormiin vähän sattuu
Natsien paluuta ei voi kukaan estää Natsien paluuta ei voi kukaan estää
ullapito on paska ullapito on paska
ripuli kyrpä kusi pillu perse muna ripuli kyrpä kusi pillu perse muna
Sanna ja kalpeanaama. Sanna ja kalpeanaama.
Parempia ihmisiä. Parempia ihmisiä.
Joulukalenteri Luukku 7 - hapsi_ Joulukalenteri Luukku 7 - hapsi_
Kolari Kolari
Torakka Rookeri Torakka Rookeri
@-
 646 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 16.02.2021 01:07:04
[ + 1 | ]

Mun viinatilaus. Onko tämä sitä Vihreää politiikkaa?

[51790] [kulj.png] [0.04 MB] [470x749] [] []
kulj.png

viinakuljetus

 · 

alkoholi

(95)  · 

tilaus

(10)
16.02.2021 01:50:43
#439294 [+-] Piilota Suosittele

>>439292
Erittäin ympäristöystävällistä tilata viinoja ulkomailta jotka seilaa Suomessakin edestakaisin.
Jos Suomessa verot olisi pienemmät niin olisin polkenut pyörällä lähi Alkosta.

16.02.2021 06:55:06
#439349 [+-] Piilota Suosittele

>>439294

Juuri näin. Kohta uuden veron tullessa namuihin ja karkkeihin. Käytännössä kaikkiin mikä on pahasta keholle hinnat nousevat. Se johtaa siihen, että tilaan kohta keksit, karkit, ja tuommoiset ulkomailta. Sipis-vitun pussi on jo suomessa melkein 3 euroa. Taffel on pudottanut pussin sisällön määrää 1/4 pois. Toki se ilmoitti, että joko tehdään näin tai lappu luukulle. Tämä oli parempi. Mutta se lähes 3 euroa siitä... Joop

[ 6 viestiä | ]