Femakkojen logiikat Femakkojen logiikat
näin aistin näin aistin
Joulutunnelmaa turrin kodissa Joulutunnelmaa turrin kodissa
Hämmennys Hämmennys
Keittiön löytöjä Keittiön löytöjä
Aamuseisokki Aamuseisokki
Tits up Tits up
magneetit magneetit
Heitä rööki Heitä rööki
otus otus
Niin hyvää vettä :3 Niin hyvää vettä :3
What the actual fuck huumon?! >:3 What the actual fuck huumon?! >:3
wPaint wPaint
Shaun White Mario Run Shaun White Mario Run
propagandaa vai totta? propagandaa vai totta?
Makes you überlegen Makes you überlegen
eläköön vallankumous eläköön vallankumous
Tyämiäs Muumipeikon maanantai Tyämiäs Muumipeikon maanantai
Wtf Wtf
Stephen Hawking on kuollut Stephen Hawking on kuollut
Gay Gay
Burgerimies servaa Burgerimies servaa
Bueno. :3 Bueno. :3
Dr. House Dr. House
 685 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 29.11.2021 01:43:58
[ + 3 - | ]

olet ihan mikä vaan

[58988] [kirjotellu.png] [0.27 MB] [514x514] [] []
kirjotellu.png

manne kirjoittelu

29.11.2021 04:02:08
#521851 [+4] Piilota Suosittele

Kerran Metsätieteiden talolta tullessa pysähdyin Viikin Nesteelle kupposen kahvia hakemaan ja ne lensi nenästä, kun mannepariskunta tuli vastaan ulko-ovella ja ukko osoitti iltapaskan ständiä, kysyen:
- Mitä tuos luke`eee?
Marinella siihen, että lentokone puonnu. Viiskyt ihmist kuollu.
Valdemar päivitteli: On ollu iso tietokone. Viiskyt kuollu, yhe tietokoneen takkii.

29.11.2021 11:04:55
#521894 [+-] Piilota Suosittele

>>521864

Kyltur. Tunnen muutaman mannen jotka tekee oikeasti töitä. Eräs on opiskellut jopa IT-alaa vähän. Sen kanssa oli kiva turista. Oli kuitenkin pikkuisen liian helppoa.

29.11.2021 18:33:05
#522079 [+1] Piilota Suosittele

>>521864 >>522040 huomasin joskus yläaste aikoina et niitä oli sijoitettu aikapaljon semmosille luokille, missä oli suurimmaksi osakseen kemuja tai muuten vajakkia porukkaa... mut voiko niiltä enempiä odottaakkaan ku tehää serkkujen kesken lapsia... ja sit ne kierosilmäset lapset tekee kierosilmäisten serkkujensa kanssa lapsia... evoluution loppu tulos voi olla 50 vuoden päästä melkosta the hills have eyes meininkiä...

[ 5 viestiä | ]