Ihana nainen Ihana nainen
Nakuankka ja Woke Spider-Man Nakuankka ja Woke Spider-Man
vitun kova tetris :D vitun kova tetris :D
Pylly pystyssä Pylly pystyssä
saapuvat vieraslajit saapuvat vieraslajit
opin kakkimaan opin kakkimaan
tulevaisuutesi näyttää tältä tulevaisuutesi näyttää tältä
ettäs tiedätte ettäs tiedätte
moi pitää mennä moi pitää mennä
Pyhänhäväistyspäivän kunniaksi Kuningasta Pyhänhäväistyspäivän kunniaksi Kuningasta
mummot kummoon mummot kummoon
Teollisuus2 Teollisuus2
Antimaterian keittiössä ohjelma Antimaterian keittiössä ohjelma
Feministien märkä uni Feministien märkä uni
sankarimme sankarimme
äiti apinan jekku äiti apinan jekku
Ins Allah, sa varauskoone Ins Allah, sa varauskoone
derp derp
hankkija kisse hankkija kisse
autovisa ketä auto? autovisa ketä auto?
Snibedi snab Snibedi snab
muhamatin synty muhamatin synty
orava orava
Nuuhkista Nuuhkista
 1 463 näyttökertaa, 13 viestiä, 1.17 MB, 1 tiedosto, 08.01.2021 09:09:40
[ + 8 - | ]
👑 Katsotuin 08.01.2021.

varastaminen

[50907] [varastaminen.mp4] [1.17 MB] [316x480] [] []

varastaminen

(5)  · 

manne

(192)  · 

mustalainen

(155)  · 

haittasuomalainen

(58)  · 

rahtihame

(29)  · 

työtön

(105)  · 

rikollinen

(111)  · 

parasiitti

(57)  · 

loinen

(125)  · 

torakka

(21)  · 

rosvo

(85)  · 

toimeentulotuki

(65)  · 

asumistuki

(47)  · 

kelarotta

(93)
08.01.2021 09:23:01
#427734 [+-] Piilota Suosittele

Eli jos yhteiskunta ei ole antanut riittävästi rahaa on oikein varastaa kauppiaalta joka lakuttaa sen lopulta ihan rehellisiltä ihmisiltä. Tämä selvä.

08.01.2021 15:14:49
#427806 [+-] Piilota Suosittele

>>427752

Rahtihame tulee myös harkinnanvaraiseen tukeen perustuen aikas helposti. Kokeilin saada harkinnanvaraiseen tukeen perustuen omiin juttuihini. Ei onnaa kyllä ei.

08.01.2021 19:28:11
#427913 [+-] Piilota Suosittele

Muumimukit on noitten vakkarikamaa hakea kaupasta, mistähän se juo. Ei sit silloon voi myyä!

Saatana. Onneks vitutus on vähentynyt jo hieman.

10.01.2021 11:00:10
#428423 [+-] Piilota Suosittele

Huumoriahan se vaan on kun kulttuuri väki saapuu ABC:lle, sokokselle, lidliin tai citymarkettiin niin jo rupeaa sisäisessä radiossa kuulumaan vartija tai "ostoavustaja" kutsuja, jonka jälkeen vartijan tai "ostosavustajan" huomattuaan kulttuuri väki joko poistuu motkottaen, mitään ostamatta tai sitten pistetään perinteinen huuto ja heilunta show käyntiin. Mistäköhän johtuu että kaikki romanit kohtaavat epäileviä katseita liikkeissä asioidessaan, eikai se 99% pilaa sen 1% mainetta.

[ 13 viestiä | ]