Melko toimiva perseen suristin Melko toimiva perseen suristin
oululainen reissumies oululainen reissumies
Ootko käyny saksassa? Ootko käyny saksassa?
Lihabul kastike Lihabul kastike
Laulavat römpsät Laulavat römpsät
Omakuva - ettäs tiedätte Omakuva - ettäs tiedätte
Brain Dead Brain Dead
Kivi :D Kivi :D
mitäs läksi mitäs läksi
cannot be unseen cannot be unseen
Mitä liberaalit haluavat Mitä liberaalit haluavat
taru siipien herrasta taru siipien herrasta
Vakavat business neuvottelut >:3 Vakavat business neuvottelut >:3
Suurin hitti Afrikan mantereella just nyt Suurin hitti Afrikan mantereella just nyt
Kaikki elämme... Kaikki elämme...
mitä teet? :3 mitä teet? :3
Franklin Franklin
Kipsun ajokoulu Kipsun ajokoulu
pippeli pippeli
Neekeri ihmemaassa Neekeri ihmemaassa
Täältä niitä kissoja tulee :3 Täältä niitä kissoja tulee :3
Omakuva 5 - ei, ei pysty enää Omakuva 5 - ei, ei pysty enää
cone of shame cone of shame
Cinccumunacas ja sienisalaatti Cinccumunacas ja sienisalaatti
 768 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.04 MB, 1 tiedosto, 05.01.2021 01:11:22
[ + 11 - | ]

Apetta

[50822] [tiedosto.jpg] [1.04 MB] [2064x1548] [] []
tiedosto.jpg

porsaan kassler

05.01.2021 01:16:08
#426754 [+-] Piilota Suosittele

1,2 kg kevyesti suolattua porsaan kassleria. Osittain vielä sisältä kohmeessa. 130 astetta ja 2+ jotain tuntia kunnes lämpönä 81 astetta. Ristuksen vittu mitä herkkua. Ennen paistoa vielä tutuksi tulleella mutulla vähän suolaa ees taas ja sitten pippurisekoitusta (suolatonta, saatana, ku terveyshipit). Pittää yöksi vaihtaa pikkarit, ku ne kostu ku sain ekat maistiaiset :3

05.01.2021 01:18:09 | 01:20:12
#426755 [+-] Piilota Suosittele

>>426753
Salama valehteli. Tosiasiassa oli paljon tummempaa ja aijai.. aijai....

Sitäpaitti ekkö nää yhtään kiinnittäny huomiota nuihin vasemman yläkuluman heijastuksiin? Oltiin tässä avokin kans nakuina ottamassa kuvvaa niin päästiin molemmat samaan fotoon.

05.01.2021 09:00:21
#426890 [+-] Piilota Suosittele

>>426881
Ja oli, burrrp, on varmaan vielä huomennakin. Täytyy kyllä myöntää, että tuo salamavalo feikkas tuon ihan raa'aksi tuntienkin jäläkeen. Ei tojellakkaan ollu. Läpikotasin kypsää ja suoraan uunista otettuna vuolin siitä maistiaisia niin johan tuntu hyvälle niin suussa ku suolen mutkassa :3

[ 8 viestiä | ]