Molchat Doma - Sudno Molchat Doma - Sudno
Demokratian huoltoa Demokratian huoltoa
Aamuja Aamuja
Menossa mukana :3 Menossa mukana :3
paint-joulukalenteri luukku 20 paint-joulukalenteri luukku 20
Viikingit ja suomalaisuus Viikingit ja suomalaisuus
Pojat kujeilee Pojat kujeilee
Ihana nainen Ihana nainen
On vain yksi! On vain yksi!
hoi siee hoi siee
Video Video
tonttu ja pukki tonttu ja pukki
diapamse diapamse
pitää tehdä hyvä kuperkeikka :3 pitää tehdä hyvä kuperkeikka :3
Salaliittoteoreetikko Arto Lauri Salaliittoteoreetikko Arto Lauri
tiput tiput
minä jäin yksin <:3 minä jäin yksin <:3
Banaanilintu Banaanilintu
elämän koulu, en oo mitää tarvis elämän koulu, en oo mitää tarvis
kakkaa kakkaa
Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 15 Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 15
elämänkoulu elämänkoulu
1. 1.
Korona kuolema Korona kuolema
 764 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.04 MB, 1 tiedosto, 05.01.2021 01:11:22
[ + 11 - | ]

Apetta

[50822] [tiedosto.jpg] [1.04 MB] [2064x1548] [] []
tiedosto.jpg

porsaan kassler

05.01.2021 01:16:08
#426754 [+-] Piilota Suosittele

1,2 kg kevyesti suolattua porsaan kassleria. Osittain vielä sisältä kohmeessa. 130 astetta ja 2+ jotain tuntia kunnes lämpönä 81 astetta. Ristuksen vittu mitä herkkua. Ennen paistoa vielä tutuksi tulleella mutulla vähän suolaa ees taas ja sitten pippurisekoitusta (suolatonta, saatana, ku terveyshipit). Pittää yöksi vaihtaa pikkarit, ku ne kostu ku sain ekat maistiaiset :3

05.01.2021 01:18:09 | 01:20:12
#426755 [+-] Piilota Suosittele

>>426753
Salama valehteli. Tosiasiassa oli paljon tummempaa ja aijai.. aijai....

Sitäpaitti ekkö nää yhtään kiinnittäny huomiota nuihin vasemman yläkuluman heijastuksiin? Oltiin tässä avokin kans nakuina ottamassa kuvvaa niin päästiin molemmat samaan fotoon.

05.01.2021 09:00:21
#426890 [+-] Piilota Suosittele

>>426881
Ja oli, burrrp, on varmaan vielä huomennakin. Täytyy kyllä myöntää, että tuo salamavalo feikkas tuon ihan raa'aksi tuntienkin jäläkeen. Ei tojellakkaan ollu. Läpikotasin kypsää ja suoraan uunista otettuna vuolin siitä maistiaisia niin johan tuntu hyvälle niin suussa ku suolen mutkassa :3

[ 8 viestiä | ]