Ei jaksa keksiä otsikoita 11 Ei jaksa keksiä otsikoita 11
Oy mäy, yksi kolikko puuttuu >:3 Oy mäy, yksi kolikko puuttuu >:3
Lähti tupakkaostoksille hyvissä ajoin Lähti tupakkaostoksille hyvissä ajoin
Voihan Roseanne Barr minkä teit... Voihan Roseanne Barr minkä teit...
Faktaa Faktaa
Mitä muuta muka olisi voinut käydä Mitä muuta muka olisi voinut käydä
soup time soup time
Se on näitä päiviä... Se on näitä päiviä...
despacito despacito
Mitali taistelusta Karjalankannaksella Mitali taistelusta Karjalankannaksella
Kun kaveri yrittää pilkun jälkeen vielä baariin Kun kaveri yrittää pilkun jälkeen vielä baariin
The Creation of Börh :3 The Creation of Börh :3
'Nam Bottom 'Nam Bottom
luolastolainen vol 1 luolastolainen vol 1
Typerä finjävel! Typerä finjävel!
Absolutely halal Absolutely halal
Ei jaksa keksiä otsikoita 6 Ei jaksa keksiä otsikoita 6
Suomalaiset naiset kyllä antaa yleensä säälistä Suomalaiset naiset kyllä antaa yleensä säälistä
siinä se on siinä se on
Sugoii Thanos Sugoii Thanos
Antaisin muiskun vain sulle Antaisin muiskun vain sulle
voi juku voi juku
Olisi vetänyt 40 millin ankkurinauloilla kiinni prkl Olisi vetänyt 40 millin ankkurinauloilla kiinni prkl
jeccu jeccu
 910 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 10.11.2020 03:56:32
[ + 2 | ]

Kristittyjen propagandalähetys


sauna

(86)  · 

lifey

10.11.2020 06:45:25 | 07:11:23
#408235 [+-] Piilota Suosittele

On mormoonit jonkinlaisia kristittyjä, kyllä. Niin on myös ortodoksit, katolilaiset ja helluntalaiset. Tietyt sektit on aina niitä tiettyjä. Sama käy islamisteihin.

Yksi kesä kävi mormoonit kerran viikossa mun luona puhumassa horinoitaan ja ihan mukavia veikkoja. Yksi oli Mormonin kirjaa lukenut niin, että nukku aina pystyältään ja varasinkin sille yleensä mukavimman nojatuolin. Meillä vähän erosi tiet siinä vaiheessa kun en suostunut kasteelle ja se tuntu heitä nyppivän aika paljon.

Etelä-Amerikkalaisen Jeesuksen siunaista heille sinne Utahiin.

10.11.2020 12:45:33
#408296 [+-] Piilota Suosittele

Tää tyttö oli käymässä täällä vuoden ja puhuu ihan asiallista suomea. Osa tänne pysyvästi saapuista ei ole oppinut kieltä 20 vuoden jälkeenkään...

10.11.2020 14:04:07
#408327 [+-] Piilota Suosittele

>>408296

Juttelin monta vuotta sitten amerikkalaisten mormonien kanssa. Pysäyttivät kadulla kun olin tulossa kaljakaupasta. Nuoria jannuja. Arviolta jotain 18 vuotta. Sanoin, että mennään meille keskustelemaan mormoneista. Tulivat. Minä vedin kaljaa ja keskusteltiin. Hyvää suome puhuivat. Olivat olleet samana verran. Vuoden suomessa.

20v ei riitä tietyille. Semmoista, eivätkä Mormonit heittele kranaatteja ruotsissakaan.

11.11.2020 14:38:08
#408535 [+-] Piilota Suosittele

>>408467

Se on sinun ongelmasi mikäli et keskustele muiden kanssa. Minä saan tietoa kentältä sieltä missä käyn. Se, että puhuiko nuori mormoni totta onkin taas eri asia. Samoin, kuin valtio väitän että puhui totta.

[ 7 viestiä | ]