e-finn e-finn
Kerää koko sarja Kerää koko sarja
Ihmistyypit Ihmistyypit
Tulin minä kaapista ulos Tulin minä kaapista ulos
Kallot Kallot
Ei jaksa keksiä otsikoita 29 Ei jaksa keksiä otsikoita 29
etelän hetelmä etelän hetelmä
Purrr Purrr
soup time soup time
Tuoreita limppuja :3 Tuoreita limppuja :3
Kissa kävelyttämässä ihmistä Kissa kävelyttämässä ihmistä
Perussuomalaiset-kombo Perussuomalaiset-kombo
Nykyään kalja on kallista Nykyään kalja on kallista
Börheä bendele Börheä bendele
Morttilimppu :3 Morttilimppu :3
Haamutarinoita Haamutarinoita
Joku luolaston vittupää bileissä Joku luolaston vittupää bileissä
Ennen oli kommaritkin terästä. Ennen oli kommaritkin terästä.
harley quinn cosplay harley quinn cosplay
homo homo
Kulti, kutistin Kardashianit Kulti, kutistin Kardashianit
Shortsit oli jo käytössä Shortsit oli jo käytössä
wooooooosh! wooooooosh!
Tehokas saalistaja :3 Tehokas saalistaja :3
 667 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 29.10.2020 23:35:15
[ + 3 - | ]

"Moi... mikä lintu?"

[49072] [0.jpg] [0.08 MB] [800x600] [] []
0.jpg

kissa

(5209)  · 

lintu

(180)  · 

saalis

(14)
29.10.2020 23:38:43
#404282 [+-] Piilota Suosittele

Senkin aina pahinta ajatteleva huumon, harrastan nykyään taksidermiaa ja ostin tämän valmiiksi kuolleena! Mukana sai pussillisen höyheniä ja tuuli levitti ne >:3

29.10.2020 23:56:54
#404296 [+-] Piilota Suosittele

>>404289

Siinä saattoi olla jokunen palanen :D Mutta Viviksen jäljiltä tuskin ainuttakaan kuplaa poksuteltavana ;3

Loistosuoritus Mortti! Rohkeutesi ja sinnikkyytesi ansiosta voitte nukkua turvallisin mielin tänäkin yönä :333

30.10.2020 02:29:02 | 02:33:18
#404366 [+-] Piilota Suosittele

>>404296

Aivan varmastilla Mortilla soi päässä...


;___;

"People come and go, People change their mind, People give their hearts and mean it at the time. A shift in the wind no reason why. At the drop of a tear someone says good bye.. but god as my witness without a doubt,I'll love you tomorrow like I love you now. I'm here for you. threw the good and the bad, take the weight of the world, divide it in half. in the years to come there will be one promise that always holds true i'm here for you.... I know that your scared its hard to have faith. When so many dreams some how lose there way the path is a narrow it turns and it twists, But i knew my future the first time we kissed, But god as my witness you can be sure this heart that your holding will always be yours. I'm here for you threw the good and the bad. Take the weight of the world divide it in half.. in the years to come there will be one promise that always holds true I'm here for you..... In the years to come there will be one promise that always holds true i'm here for you....."

30.10.2020 16:58:47 | 16:59:15
#404476 [+-] Piilota Suosittele

>>404366

Oi voi, läppärin näppis on vaarassa kastua ;___________________; Onneksi hyvästä syystä :3

Asia on juurikin näin ja ihanaa kun tunne on teillä molemminpuolinen <3 :3

Supersankari-Mortti nujertaa epäröimättä jokaisen sinua kohtaavan uhan :333


Ilmeisesti hän on jo asettunut takaisin kaupunkilaisbörheäksi? :3 Profiilikuvassa hän ainakin pötköttelee jälleen erittäin edustavana ja häntä tavanomaisella tyylikkäällä kierteellä :333 Ja nostaa päätä kuin valpas Vahtimortti ainakin ;3

31.10.2020 13:50:30
#404796 [+-] Piilota Suosittele

>>404487

Olen vaativa! Ja assertiivinen börh! >:3


Vivamort :3.0, nyt entistä assertiivisempana ja ennennäkemättömän börheänä ;333

Palataksemme peruskysymysten äärelle: mitä kissa sanoo? ;3

[ 11 viestiä | ]