Syö 1337 muroja ja ole 1337. Syö 1337 muroja ja ole 1337.
Kissakuvia Kissakuvia
pilviveikon smiley kaari pilviveikon smiley kaari
Vanhempi panomies Vanhempi panomies
Onko ongelmia naapuri? Onko ongelmia naapuri?
Ukko tuli kotia Ukko tuli kotia
roope ankka likaisissa hommissa roope ankka likaisissa hommissa
Paras joululahja ikinä! Paras joululahja ikinä!
Tunnustuksia. Tunnustuksia.
Arkkipiispa Arkkipiispa
phone and shotgun3.png phone and shotgun3.png
Tapahtui labrassa Tapahtui labrassa
"Otetaan Ruotsista mallia" "Otetaan Ruotsista mallia"
Scifi-katedraali Scifi-katedraali
true love true love
Hmm... Hmm...
Joulupukki on meth Joulupukki on meth
Not sure of legit or photoshopped Not sure of legit or photoshopped
Neuvoja hiirtenpoikasten siirtämiseen Neuvoja hiirtenpoikasten siirtämiseen
Murhaaja Murhaaja
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
lusikkauistimeni part.2 lusikkauistimeni part.2
Tuuletinta kohtuuhintaan ja Eliisa ei harrasta yhden yön suhteit Tuuletinta kohtuuhintaan ja Eliisa ei harrasta yhden yön suhteit
Todellakin Todellakin
 667 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 29.10.2020 23:35:15
[ + 3 - | ]

"Moi... mikä lintu?"

[49072] [0.jpg] [0.08 MB] [800x600] [] []
0.jpg

kissa

(5209)  · 

lintu

(180)  · 

saalis

(14)
29.10.2020 23:38:43
#404282 [+-] Piilota Suosittele

Senkin aina pahinta ajatteleva huumon, harrastan nykyään taksidermiaa ja ostin tämän valmiiksi kuolleena! Mukana sai pussillisen höyheniä ja tuuli levitti ne >:3

29.10.2020 23:56:54
#404296 [+-] Piilota Suosittele

>>404289

Siinä saattoi olla jokunen palanen :D Mutta Viviksen jäljiltä tuskin ainuttakaan kuplaa poksuteltavana ;3

Loistosuoritus Mortti! Rohkeutesi ja sinnikkyytesi ansiosta voitte nukkua turvallisin mielin tänäkin yönä :333

30.10.2020 02:29:02 | 02:33:18
#404366 [+-] Piilota Suosittele

>>404296

Aivan varmastilla Mortilla soi päässä...


;___;

"People come and go, People change their mind, People give their hearts and mean it at the time. A shift in the wind no reason why. At the drop of a tear someone says good bye.. but god as my witness without a doubt,I'll love you tomorrow like I love you now. I'm here for you. threw the good and the bad, take the weight of the world, divide it in half. in the years to come there will be one promise that always holds true i'm here for you.... I know that your scared its hard to have faith. When so many dreams some how lose there way the path is a narrow it turns and it twists, But i knew my future the first time we kissed, But god as my witness you can be sure this heart that your holding will always be yours. I'm here for you threw the good and the bad. Take the weight of the world divide it in half.. in the years to come there will be one promise that always holds true I'm here for you..... In the years to come there will be one promise that always holds true i'm here for you....."

30.10.2020 16:58:47 | 16:59:15
#404476 [+-] Piilota Suosittele

>>404366

Oi voi, läppärin näppis on vaarassa kastua ;___________________; Onneksi hyvästä syystä :3

Asia on juurikin näin ja ihanaa kun tunne on teillä molemminpuolinen <3 :3

Supersankari-Mortti nujertaa epäröimättä jokaisen sinua kohtaavan uhan :333


Ilmeisesti hän on jo asettunut takaisin kaupunkilaisbörheäksi? :3 Profiilikuvassa hän ainakin pötköttelee jälleen erittäin edustavana ja häntä tavanomaisella tyylikkäällä kierteellä :333 Ja nostaa päätä kuin valpas Vahtimortti ainakin ;3

31.10.2020 13:50:30
#404796 [+-] Piilota Suosittele

>>404487

Olen vaativa! Ja assertiivinen börh! >:3


Vivamort :3.0, nyt entistä assertiivisempana ja ennennäkemättömän börheänä ;333

Palataksemme peruskysymysten äärelle: mitä kissa sanoo? ;3

[ 11 viestiä | ]