liekillä grillattu liekillä grillattu
Ihana nainen Ihana nainen
käsirasva käsirasva
Ismo Lainaa & Salatut Velat Ismo Lainaa & Salatut Velat
raksalla raksalla
Börh Börh
PUU eiku PUU eiku
fashion floppa fashion floppa
heitä homo voltti heitä homo voltti
Vanhempaa kuparia Vanhempaa kuparia
uwu twitch booba striimar uwu twitch booba striimar
frankfurt frankfurt
Loukkaantunut karhu Loukkaantunut karhu
haise paha haise paha
sillävälin ghetossa sillävälin ghetossa
elämäni tarina elämäni tarina
sillävälin redditissä sillävälin redditissä
Turtiaiset Venäjällä Turtiaiset Venäjällä
Muhammed oli sairas kekkuli Muhammed oli sairas kekkuli
jokeri elämää jokeri elämää
nopeet tankotanssit tästä nopeet tankotanssit tästä
kuumaako kuumaako
trans trans
rakkaudest lajiin rakkaudest lajiin
 735 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 13.09.2020 10:19:28
[ + 5 - | ]

Totuus

[47565] [IMG_20200912_175625.jpg] [0.07 MB] [720x960] [] []
IMG_20200912_175625.jpg

odin

 · 

jukka

(7)
13.09.2020 13:16:17
#387864 [+1] Piilota Suosittele

>>387802
>>387830
Jos ne on potkittu pellolle omista seuroistaan ennen kyseistä tekoa, niin eikö silloin ole toimittu oikein? Eli jos ihan piruuttanikin liityn vihreisiin, minut heitetään pihalle kun huomataan etten ole vihreä ja sen jälkeen hakkaan paskat pihalle jostakin neekeristä niin vihreät ovat rasistinen puolue?

13.09.2020 15:54:32
#387960 [+1] Piilota Suosittele

>>387950 Minun tekstissä "jos" liittyi esimerkkiin ei väitteeseen. Tyhjää sinä länkytät paskaa kun miehet ei selvästi ole olleet rikosta tehdessään kumpikaan enää jäseniä porukassa joihin heidät valtamedia yrittää yhdistää pahantahtoisin tarkoituksin..

13.09.2020 19:04:48
#388024 [+1] Piilota Suosittele

Aivan sama mitä tapahtuu missäkin. Yksittäistapaus on aina!

Tästä ei voi vetää mitään johtopäätöstä yksittäisen tapauksen kautta.

13.09.2020 20:54:11
#388075 [+1] Piilota Suosittele

>>388063 Mistä sait pieneen päähäsi ajatuksen että mulla on paniikki tai hätä tai että edes itkettää? Se on kumma että aina kun jollakin Terolla loppuu argumentit, alkaa tuo puhe vastapuolen hermostumisesta tai paniikista.

13.09.2020 21:13:12
#388097 [+1] Piilota Suosittele

>>388075
En tiedä mistä itkemisestä puhut? Kaipa jostakin.

Tässä vaiheessa varmaan kannattaa jo tunnustaa, että joku vihervassarin pyöräkeissi, tai taksia ajelevan paskatviittejä kirjoittelevan mamun sekoilut ovat aika pikku juttu verrattuna ex-odinin murhailuharrastuksiin. Liikutaan ihan eri tasolla ja alueella.

Fiksu persu ottaa nöyrästi lakin päästä ja tunnustaa, että ei näin. Joku toinen taas selittelee asiaa hädissään ja yrittää länkyttää että "ei ole enää" loldiersien jäsen.

Jos olet pettynyt suosikkipuolueesi ympärillä pyöriviin hulluihin, niin käsittele asia keskenäsi. Minua ei ole koulutettu jonkun heikolla itsetunnolla varustetun someaktiivin voimaannutusjumppariksi.

14.09.2020 04:23:03
#388256 [+1] Piilota Suosittele

Noi on täysiä typeryksiä ja kaiken lukemani perusteella uusnatseja, eli toistaen, vitun täysiä typeryksiä.

[ 16 viestiä | ]