Finish him Finish him
One man band One man band
Hyi, vittu Hyi, vittu
5G 5G
Sithit paljastavat itsensä jedeille Sithit paljastavat itsensä jedeille
Ryppy diktaattorina osa III Ryppy diktaattorina osa III
Sunnuntai ajelu 2 Sunnuntai ajelu 2
Hätäuloskäynti Hätäuloskäynti
'Murica 'Murica
Slaavikyykkybörh Slaavikyykkybörh
Katerina Hartlova 2 Katerina Hartlova 2
Meloni Meloni
Take out Centi Take out Centi
Jamal syö kärbä Jamal syö kärbä
Star trek Star trek
Africabet Africabet
Ruijanpallas Ruijanpallas
Kalpa fani Kalpa fani
Joen tuleva mies Joen tuleva mies
Mummon vuoksi... Mummon vuoksi...
Normi-suvakki-rage Normi-suvakki-rage
Send me a picture of pussy Send me a picture of pussy
Presentaatio Presentaatio
Kengät oli loppu ni ostin kalsarit Kengät oli loppu ni ostin kalsarit
 751 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 11.09.2020 18:48:57
[ + 3 | ]

Miten meni niinku omasta mielestä

[47511] [119098164_1692140617610502_5701212733373895195_n.jpg] [0.06 MB] [600x530] [] []
119098164_1692140617610502_5701212733373895195_n.jpg

kataja

 · 

persu

(150)  · 

rajakki

(8)
12.09.2020 09:13:12
#387274 [+-] Piilota Suosittele

>>386930
Useamma yritykse koska kukaa ei halunnu asiaa pitää mitenkää julkisuudes silloku viä kaikki luuli et nää olis ollu vasemmistolaisii. Ei niitte väkivallast tarvi puhuu mitää koska se o vaa parempaa

12.09.2020 11:38:23
#387305 [+-] Piilota Suosittele

>>387274 Näinhän se on. Perussuomalaisten piti oikein ihmetellä, miksi asiaa piiloteltiin, eikä muiden puolueiden puheenjohtajat ottaneet mitään kantaa asiaan.

12.09.2020 11:39:53
#387307 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä sinun homonaamio kannattaisi palata horrokseen. Sinun anti tälle sivustolle on hiuksen ohut, kuten kallosikin.

12.09.2020 12:06:10
#387315 [+-] Piilota Suosittele

>>387274
Kukaan (paitsi joku rajakkiurpo ja someidiootti) ei tehnyt pahoinpitelijöiden etnisyydestä tai puoluetaustasta minkäänlaisia oletuksia..Järki-ihmiset odottaa siihen saakka, että poliisi selvittää.

12.09.2020 17:26:49
#387454 [+-] Piilota Suosittele

>>387326
Ehkä, sitä itsekin toivon. Vaan taitaa käydä niin, että se tapahtuu vasta sinä päivänä, kun Vihervasemmisto pyytää anteeksi omien sopulijengien väkivaltaisuuksia.

13.09.2020 05:53:50
#387747 [+-] Piilota Suosittele

>>387719 No jos pistät naamakuvan ja olet saatanan ruma mitä muuta odotat? @Kyynaamio on myös saatanan ruma mutta se älyää peittää rumuutensä kyynaamiolla. Toki siinä on myös se että kyynaamion kallo on tehty niin ohuista tarpeista että se tyhmyys paistaisi läpi ilman suojanaamiota.

[ 23 viestiä | ]