Attack of vihermätä Attack of vihermätä
Vitun naapurit Vitun naapurit
Kuvaotokset #9 Kuvaotokset #9
repskops.jpg repskops.jpg
paskattaa paskattaa
Vine & Wanker Vine  & Wanker
HM:n uutta mallistoa HM:n uutta mallistoa
Pasi nyrkki :D Pasi nyrkki :D
Alexa Jones Alexa Jones
Ilmeeni animekanavalla Ilmeeni animekanavalla
Koiran ilo sateesta Koiran ilo sateesta
Nuuskamuiskunen derppaa Nuuskamuiskunen derppaa
Wii Bowling! Wii Bowling!
liian suuri bobo liian suuri bobo
evry day evry day
Piristä kamuasi Piristä kamuasi
Dreadlord apustaja Dreadlord apustaja
Miau :3 Miau :3
Pamela Anderson Pamela Anderson
DO YOU KNOW DE WAY DO YOU KNOW DE WAY
Puuro sarjis Puuro sarjis
miettiä.png miettiä.png
disgusting disgusting
hui kun jänskättää hui kun jänskättää
 684 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 27.08.2020 23:03:47
[ + 0 | ]

Bidenin mietelause

[47028] [IMG_20200827_201300.jpg] [0.04 MB] [640x624] [] []
IMG_20200827_201300.jpg

28.08.2020 11:53:26
#380711 [+-] Piilota Suosittele

>>380612
>>380650
Ei välttisti. Noi molemmat on vähän seniilejä vaihtoehtoja. Puhuvat ihan höpöjä jatkuvasti. Toi quote ei ehkä ole totta, mutta kun tässä nyt saatana ei ole vaihtoehtoja, valkkaisin Dumbin edelleen.

28.08.2020 12:49:41
#380740 [+-] Piilota Suosittele

>>380731
että vaihtoehtoina on toista kertaa peräkkäin syopä ja ebola

🤣 Totuus sattuu. Miten demokraatit tai republikaanit ei saa kunnollista ehdokasta.. beats me. Hillary oli paska ehdokas.
MAGA sitte saatana!

28.08.2020 16:07:34 | 16:09:19
#380793 [+-] Piilota Suosittele

Alan olla aika varma siitä että Trump valitaan uudelle kaudelle. Mikä hälyttävintä, en osaa enää sanoa onko se hyvä vai huono asia. Tai siis ei se hyvä asia ole, mutta kuten ylläkin mainitaan niin syöpä vai ebola. Vaikea on valinta. Onneksi ei ole minun valinta, mutta tauti leviää kyllä tännekin.

[ 9 viestiä | ]