Voileipää, saatana! Voileipää, saatana!
Tää ;D Tää ;D
deodorantti hajos deodorantti hajos
Minun :3 Minun :3
Kaljantai Kaljantai
Pari kuvaa 2 Pari kuvaa 2
Apustukset lopu Apustukset lopu
Hesessä rottaongelma Hesessä rottaongelma
Nyt sattuu Juh.. Saaraa leukaan Nyt sattuu Juh.. Saaraa leukaan
Mitä vittua? Mitä vittua?
Elämä on valintoja.. Elämä on valintoja..
tässä on sitä tässä on sitä
Hauskat kuvat Hauskat kuvat
missä on mn sämpylät t:sämbylsmies missä on mn sämpylät t:sämbylsmies
tyhjäpää tyhjäpää
Kuolleet gondolat Kuolleet gondolat
ei herran jumalka tää biisi o vaa nii vitu kaunis ei herran jumalka tää biisi o vaa nii vitu kaunis
Totuus Totuus
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
Slayjer and pals Slayjer and pals
Tohtori Rauhala Tohtori Rauhala
Keltiö näin tuttavallisemmin Keltiö näin tuttavallisemmin
Hyvää musaa Hyvää musaa
Deittailemaan Deittailemaan
 753 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 26.08.2020 17:12:07
[ + 4 | ]

Se olikin vain metku johon tyhäm antifantit meni ;D


26.08.2020 21:58:57
#379893 [+-] Piilota Suosittele

virkavalta ehdottaa sellaisia asioita kuten poistu ajoneuvostasi ja pidä kädet näkyvillä. Mitä teet?

1) tottelet kuuliaisesti ja rauhallisesti, vältät äkkinäisiä liikkeitä
2) pysyt autossa ja annat toisen käden vaeltaa näkymättömissä, mussutat omiasi
3) teet 2) kunnes näet ampuma-aseen, tajuat tilanteen vakavuuden ja siirryt 1)
4) teet 2) vielä aseen nähtyäsikin, käyttäydyt muutenkin kaikin puolin epäilyttävästi

kenen tahansa pitäisi tajuta että vaihtoehto 4 johtaa huonoon päivään kaikille asianomaisille luvattoman suurella todennäköisyydellä.

27.08.2020 00:21:17
#380003 [+1] Piilota Suosittele

>>379940 Blm on kyllä ihan täyttä paskaa. Ja minusta kyllä pitäs rankaista huumeiden käyttäjiä, koska ei kukaan pakota niitä käyttämään. Tämäkin kuoli yliannostukseen jota ei koskaan tulla korjaamaan valtamediassa vaan syy laitetaan muille. Joo polviniska homma on kyllä väärin mutta siihenhän kyseinen henkilö ei kuollu. Sen myönnän et jenkkilässä poliisit kyllä käyttää liikaa voimaa ja liipasinsormi on liian herkkä ja siihen kyllä pitäisi puuttua.

27.08.2020 02:53:53 | 02:54:12
#380066 [+-] Piilota Suosittele

>>380003 Jos käytöstä rankaistaan niin se vaan lisää rikollisuutta ja huume kuolleisuutta. Tässä tietenkin poikkeus koska oli auton ratissa. Siitä tietty rattijuopumus syyte. Jenkeissä varsinkin ihan liian suuret tuomiot huumeista. Sotaa huumeita vastaan ei voi voittaa. Parempi on tehdä siitä laillista ja verottaa. Suomessa oli muuten 50 luvulla esimerkiksi heroiini apteekissa. Kiellettiin loppujen lopuksi YK:n painostuksesta. Ei silloin kuollut yhtään sen enempää ihmisiä yliannostukseen kuin nytkään. Luultavasti vähemmän

[ 7 viestiä | ]