suositellaan vihreille suositellaan vihreille
pyllyn paras pyllyn paras
lämpimässä lämpimässä
toinen hyvä vuokralainen toinen hyvä vuokralainen
motivaatio motivaatio
reilut woke vanhemmat reilut woke vanhemmat
donald trump sword dance donald trump sword dance
Astetta isommat bullad Astetta isommat bullad
you didin't come this far you didin't come this far
putkimies putkimies
ei vittu ei vittu
vItu nasti1!1 vItu nasti1!1
asm4life asm4life
iesse kesärannas iesse kesärannas
Turppi saatana Turppi saatana
Pantera - Vulgar Display of Power Pantera - Vulgar Display of Power
DNA-testin tulos, 30% suomalainen, 10% skandinaavi DNA-testin tulos, 30% suomalainen, 10% skandinaavi
setämies sulkee tiktokin setämies sulkee tiktokin
ilmastonmuutos ilmastonmuutos
Läski :D Läski :D
Mahtuu Mahtuu
anaalitempaus anaalitempaus
kivoja pelietkiä kivoja pelietkiä
puukkotanssi puukkotanssi
 680 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 17.06.2020 12:53:23
[ + 6 | ]

NPC News

[44375] [NPC-news.png] [0.12 MB] [1000x1000] [] []
NPC-news.png

npc

(17)  · 

blm

(180)  · 

black lives matter

(12)  · 

robotit

17.06.2020 13:18:50
#356017 [+-] Piilota Suosittele

>>356015
Jep.
Jopa paljon parjatuilla lampaille on oma tahto.
Naapurilla on lampaita ja ne kulkee kesät vapaana tässä kylillä, siksi siis niiden käytös on tuttua.

17.06.2020 17:37:35
#356108 [+1] Piilota Suosittele

niitä kauppoja ryösteliviä, rakennusten polttajia ja valkoisten ryöstäviä pitäis sitten kunnioittaa?

17.06.2020 19:37:26
#356181 [+1] Piilota Suosittele

Baa baa BLM-lampaat baa baa.

Kilttejä ja viattomia runopoikia aina vain tapetaan.
Tyypeistä tulee pyhimyksiä ja toiset pyhimykset ryöstävät ja tuhoavat.

Sitten kun musta jenkkipoliisi läväyttää 8-kymppisen valkoisen vanhuksen tonttiin, ei kukaan edes puhu mitään. Valkoisen paikalle tulleen poliisin kamera tosin kuvasi tapahtuneen ja musta jättijeppe sai syytteet. Ei riehuttu kaduilla. Ei levitetty koronaa Suomessa. Ei ollut media väärällään "valkoisilla vanhuksilla on väliä" -kylttejä.

Ja kyllä, Chauvin käytti liikaa voimaa myös, sitä ei pidä kiistää. Floyd vain ei ollut mikään pyhimys ja oli monella tavalla itse syyllinen lopputulokseen.

18.06.2020 03:05:46
#356299 [+-] Piilota Suosittele

se kun nykyään se 1-2% mölyaää ja huutaa. vois tossa ihan tsekata faktojakin. mustat tappaa moninverroin valkoisia jenkeissä mutta sehän ei sovi suvakeille.

[ 7 viestiä | ]