tykkää jo etukäteen siitä :3 tykkää jo etukäteen siitä :3
Menkää itteenne ituhippi huutelijat Menkää itteenne ituhippi huutelijat
krooh :2 krooh :2
mitä ihmettä!! mitä ihmettä!!
Ihana nainen Ihana nainen
kun luulet huijanneeksi systeemiä kun luulet huijanneeksi systeemiä
Ratsastaja Ratsastaja
kamelihämähäkki kamelihämähäkki
Sateenkaarileluja päiväkoteihin. Sateenkaarileluja päiväkoteihin.
Muutama webm 36 Muutama webm 36
do not disrespect me do not disrespect me
pallo pallo
voi himputti >:3 voi himputti >:3
Näkökulma Näkökulma
kesätyllerö kesätyllerö
Kivi Kivi
hyvin pelastettu :3 hyvin pelastettu :3
the_end.php the_end.php
Joukon näkönen pitsa Joukon näkönen pitsa
rappuset rappuset
Lokoisat yöunet Lokoisat yöunet
Mitäs toljotat? Mitäs toljotat?
tarrasi eritavalla tarrasi eritavalla
Karjamarkkinat Karjamarkkinat
 632 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 28.05.2020 17:15:40
[ + 6 | ]

Tommy Boy

[43643] [0.jpg] [0.05 MB] [601x600] [] []
0.jpg

kissa

(5203)  · 

laihdutuskuuri

 · 

kuntoilu

(6)
28.05.2020 17:29:28
#347849 [+1] Piilota Suosittele

"Miksi et anna ruokaa, hooman? Olenko joku näkäinen katukissa edelleen, häh? Päästä minut ulos, niin karkaan!"

29.05.2020 00:19:37
#348016 [+1] Piilota Suosittele

NÄLISTÄJÄ! Kyllä kehopositiivinen kissa painaa ainaki kolokytä kiloa. Jos et oo sammaa mieltä niin oot patroo.. partiaal.. patruu.. no semmonen mieselämän kannattaja joka vihhaa naisia, lapsia, elläimiä, luontua ja kaikkia mahollista jonka ainuana tehtävänä on maksaa naisten (... ja hyvä on, elläintenkin) elämä.

Tuo mun piskimies on japsiksiki perkeleen romuluinen ja maskuliininen. 12 kiloa ja vaikka mengele sano, että ei voi poloven takia suositella jalostukseen niin silti voi hyvin. Kirmaa ku kiimanen kirppu, pomppii, pyörii ja nussii tuota omaa nalleaan minkä ehtii vaikka ikkää on jo seittemän vuotta. ... miks mää rupesin kertomaan eiku ainnii! Vaikka saa joka perkeleen ilta ruokansa, hammashärpäkkeen, pururullan ja makupaloja niin silti, SILTI, saatana kattoo mua ku oisin pitäny sitä vuosia jo nälässä jos itte erehyn etes vettä juomaan enkä tarjua sille. Harhanen kusipää se on. Mutta iiiiih, niin kawaii inuyasha <:3

[ 6 viestiä | ]