nonii palaillaa nonii palaillaa
SS Kitler SS Kitler
3 aivan karmeeta kuvajaista 3 aivan karmeeta kuvajaista
Luolaston palvelin Luolaston palvelin
Kosti kamunsa puolesta Kosti kamunsa puolesta
ACE OF SPADES ACE OF SPADES
oispa kalljaa oispa kalljaa
Tony Halme Tony Halme
Sanat tiijätte Sanat tiijätte
Hyppy levolle Hyppy levolle
Tutostaja Tutostaja
Nyt sattui Nyt sattui
Vauhtiveikko Vauhtiveikko
sale sale
tekoäly tekoäly
Händsfrii Händsfrii
Laihdutti saatana Laihdutti saatana
Paskapaperi Paskapaperi
nännännää nännännää
Oon toi (ikkunan takana katson) Oon toi (ikkunan takana katson)
Bill Intiassa Bill Intiassa
Kenway luolastomiitissä Kenway luolastomiitissä
Sampan lahja Sampan lahja
Ihana nainen Ihana nainen
 825 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.32 MB, 1 tiedosto, 28.05.2020 15:40:17
[ + 4 | ]

pyöräilykausi

[43640] [0.mp4] [1.32 MB] [854x480] [13.00s] [] []

pyöräily

(13)
29.05.2020 00:30:05
#348017 [+1] Piilota Suosittele

Voi vittu mitä menua, saatana :D

Ei perkele tulis mittään jos näkis livenä tuommosta. Jos joku sannoo, että vammasille ei saa nauraa niin niitä sais vettää turpaan. Mutta vähän asiallisemmin, niin se on ihan helevetin hienua että vammasille on tämmösiäki mahollisuuksia. Vaikka ois minkälainen fyysinen vamma niin se on aina lievempää sorttia ku vaikka vihervasemmistolaisuus tai muute henkiset oireet. Kaivelin tuossa muistiarkkua niin kaikkien niien kauheuksien seasta löyty semmonenkin väittämä, että se oli joku Postin ingenjööri joka rakenti (ohojeitten ja osien mukkaan) yhelle paikalliselle Kärppä-fanille semmosen rullatuolin, että se pystyy ohojaamaan sitä pelekällä mehupillillä.

Se on monesti kattomassa pelejä siellä vammasten osastolla, pää sätkii miten sattuu, enkä oo koskaan kuullu sen puhuvan. Sillä on siinä ihimetuolissaan joku helevetin putki millä se pystyy ohojaileen sitä toolia ihan tuolla liikenteen seassa täysin ittenäisesti. Ku en oo tietenkään sen kans porissu, ku tuskin se etes pystyis päästelemmään semmosia ääniä mitä ymmärtäisin, niin kaippa se on ihan järjissään silti, ku kulukee ittekseen minne vaan sillä sähkötuolillaan pääsee.

Kroppa vaan ei toimi, sätkii ja pätkii miten sattuu ja sen pää näyttää tekevän jotaki jatkuvaa munakasta, ku veivaa ees taas non-stoppina. Hirviä kohtalo semmonen. Itte oisin ajanu ainaki laaniskaan jos ois semmonen liikkumisen ja olemisen suhteen. Tosin vetihän se Stephen Hawkingiki vuosikymmeniä pelekkänä raatona.

24.01.2025 07:13:03
#675621 [+-] Piilota Suosittele

Niin jaa, tossa ku kattelee tota menoa niin tää on varmaan aikakoneen avulla kuvattua pätkää Oulun pyöräbaanoista. Nekin on punasia ja fillaristien meno on just eikä melkeen.

[ 7 viestiä | ]