Talibanistaja Talibanistaja
Tiihonen Puopolon haastattelussa Tiihonen Puopolon haastattelussa
Nakkiperunat Nakkiperunat
Naisten SKATE SM 2021 Pähkinänkuoressa Naisten SKATE SM 2021 Pähkinänkuoressa
Ass hunter Ass hunter
reps reps
ihastus ihastus
Moottoripyörä Moottoripyörä
Raharikas lääketeollisuus Raharikas lääketeollisuus
Yllätys, hehe Yllätys, hehe
Taposen tuuraaja 🤦‍♂️ Taposen tuuraaja 🤦‍♂️
tarina hetki :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD tarina hetki :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mitä tästä opimme mitä tästä opimme
rest in rip veterans :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( rest in rip veterans :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
super super
Tony Halme Tony Halme
Koronarokotetun veri Koronarokotetun veri
samaa näköä samaa näköä
Virhe simulaatiossamme Virhe simulaatiossamme
Statement Statement
Kiitos Mestari! Kiitos Mestari!
Choose your path Choose your path
Hehehe t. Aasi Hehehe t. Aasi
Pitkittynyt helpotus Pitkittynyt helpotus
 610 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto, 27.05.2020 15:11:27
[ + 7 | ]

Rötväjäiset :3

[43568] [0.jpg] [0.28 MB] [1440x1920] [] []
0.jpg

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)  · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)  · 

lepää

(27)  · 

pötköttää

(7)  · 

rötvää

(20)  · 

metrimortti

(6)  · 

jalat

(26)  · 

rötväys

(8)
27.05.2020 23:15:44 | 23:17:38
#347596 [+-] Piilota Suosittele

@6evill

Tän videon https://www.youtube.com/watch?v=-jCuWVy67-I (Mimi koreilemassa :3 ) kommenteissa tyypit puhuu että Mimillä saattaisi olla leukemia tai munuaissairaus, siitä en osaa sanoa :< Mutta sitten on juttua siitäkin että mahdollisesti on voinut olla FIV ja Shirolla myös. Nuo on oletuksia, mutta kyllähän se oli selvä että Shirolla oli joku sairaus. Vaikka olisikin täyttänyt 18, niin kyllähän siinä iässä vielä voisi olla moni asia hyvin, etenkin kun miettii vielä Shiron tasapainoisia elämäntapoja ulkoiluineen ja muine aktiviteetteineen sekä kissa- ja ihmiskavereineen (vaikka Nora ja Tora olikin tärkeitä Shirolle mutta ei olleet ainoat kamut). Mietin vain että kun vertaa esimerkiksi Maikkiin, josta ainakin saa sun puheiden mukaan käsityksen että on vieläkin varsin muheva tapaus :3

28.05.2020 01:45:48 | 01:46:14
#347645 [+-] Piilota Suosittele

>>347596
Kun kävin maalla niin näin Maikkia sen verran etta hän käveli isän perään. Minun kiskittelyille ei lotkauttanut korvaansakaan.

28.05.2020 02:00:43
#347649 [+-] Piilota Suosittele

>>347645

Aaaw, Maikki ja sun isä jatkaa toistensa fanittamista :3 No voi että ;___; Et ehtinyt tällä kertaa muistuttaa että olet kiva huumon ;3

Vivistä sentään kaiketi kinosti? ;3 Onko tuo mietiskelykuvan tilanne siis ihan tuore tapaus? :333

28.05.2020 12:15:39
#347761 [+-] Piilota Suosittele

>>347755

Siinä tuli varmaan sekä myönteistä palautetta että pahegsuntaa ;333 Oli helppo arvata että mäymäymäymäyksi menee, on varmaan paljon juttuja joita voi kertoa vain sulle :3

28.05.2020 13:43:43 | 13:44:47
#347803 [+-] Piilota Suosittele

>>347782

Toivottavasti oli ollut mukavat kelit :3 Se koppa-asia tuli varmaan ensimmäisten joukossa ;3 Onneksi ei tarvinnutkaan lähteä <3

No missäs ruokakuppi nyt on? >:3

28.05.2020 16:45:32
#347826 [+-] Piilota Suosittele

>>347803
Sisällä iltaisin, etta börhelöt kävisi ainakin näyttäytymässä. Oli unohtunut sisälle ja Mortti kävi (siitäkin) huomauttamassa.

Auringonpaisteessa paahtuneen Viviksen turkki on muuten kuin pehmeää toffeeta. :3

28.05.2020 18:06:34 | 18:08:10
#347861 [+-] Piilota Suosittele

>>347826

Vähän joustetaan kupin sijainnista mutta ei sentään ympäri vuorokauden. Mäy! >:3

Siitäkin? Oh no :333 *kuumotus intensifies* ;3

:333 Lämmin, behmoisa, baahteinen ja kauniin ruskea :333 Aurinkobörh <3

[ 11 viestiä | ]