Bäääää Bäääää
tuolla me kaikki asutaan tuolla me kaikki asutaan
911 veitsikädet 911 veitsikädet
Tanssijäbä Tanssijäbä
THL vs WHO THL vs WHO
Sai juuri ajokortin Sai juuri ajokortin
Wtf Wtf
...täältä tulee kurkkumopo ...täältä tulee kurkkumopo
Suvakin fantasiat Suvakin fantasiat
uusi patsas uusi patsas
olen valmis nytten :3 olen valmis nytten :3
Junssi laittaa jauhot suuhun Junssi laittaa jauhot suuhun
autosave autosave
heroiini heroiini
tämä on kyllä ihan hyvä :3 tämä on kyllä ihan hyvä :3
Fitta, katten! Fitta, katten!
Limppumaitoa Limppumaitoa
Valikoiva tiedeusko Valikoiva tiedeusko
Kaunista Kaunista
Despootin palkka Despootin palkka
Hehe Hehe
näin ne kilisee näin ne kilisee
Tiesitkö? Tiesitkö?
Ultimaattinen ase Ultimaattinen ase
 906 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.54 MB, 1 tiedosto, 07.05.2020 13:55:28
[ + 2 | ]

Päivän kebu

[42777] [20200507_135305.jpg] [1.54 MB] [2560x1440] [] []
20200507_135305.jpg

kebab

(59)  · 

juuh elikkäs

(71)
07.05.2020 15:15:26
#340106 [+-] Piilota Suosittele

Ostikko hiekkaneekereiltä?
Näyttää ainakin siltä niitten tekemältä oksennukselta. Hyi vittu kuka niiltä edes ostaa mitään?

07.05.2020 18:42:32 | 18:43:07
#340169 [+1] Piilota Suosittele

Abun kebabia (Teivon lihan valmistamaa) kaupasta ja maustettuja Pirkka-ranskalaisia uuniin, annokseen päälle reilusti Abun punaista kastiketta, vähän Siipiweikkojen mediumia siipikastiketta ja reilusti Hookin sinihomejuustomajoneesia (+Pirkka-sinihomejuustoa muruna) - ja päihittää 95/100 ählämsähläm-kebabia.

[ 8 viestiä | ]