Nämä pikkukaupat joissa on kauppiaan ahneuden takia itse kauppa, veikkauspiste, asiamies posti ja per vuoro on vain 1 työntekijä ovat paikkoja joihin ei kannata eksyä jos on noudatettava aikataulua tai muuten vain kiire. Ei kannata edes sen yhden ostoksen takia, koska kassalla lauma mummoja - pappoja maksaa ostokset melkein tasarahalla (kaikki yleensä kolikoita) jonka jälkeen haluavat tarkistuttaa nipun lottoja, kenoja jne jne, sitten ohjeistetaan myyjää tyyliin "ne kenot voe heittää roskiin, mutta viikinki lotto ja eurojaska uusiksi, lotot otan takasi, katotaan jos tehdään uusiks viikonloppuna. Ottasin vielä pari mässä arpaa ja tollanen koira arpa". Kun nämä vatuloijat ovat saaneet hoidettua asiansa kassalla on osa heistä siirtynyt postin tiskille ja totta vitussa se kassa riitta-irmukka(+50 - 60v) jättää sut siihen kassalle odottamaan sen yhden ostoksen kanssa ja aloittaa näiden vatuloijien palvelun siellä postin puolella. Siinä vaiheessa voit katsella katosta sitä tukevimman näköistä kiinnityskohtaa johon heität köyden ja hirtät joko itsesi tai riitta-irmukan, tai sitten juokset sen ostoksesi kanssa ulos ja never again siihen kauppaan.
[
1 viestiä
|
]
⭰
ope on homo
hämähäkki
Oled weleho Harry :-DDD
Dragonborn
BITSERIA :DD
Meme IRL
Galevala
Montako tunnistat?
weed
minecraft
appelsiini mehu
maito loppu
tyypillinen kannabiksen käyttäjä
Eka kommentti on otsikko
x----D
DANK MEMES
haaveleva
kuinka toimia hississä
Why banned?
Benis in face
28 raigasta ja ravidsevaa es :DDDD
gäsi irdi
Minuagin viduddi gäydä gerjäämässä rahaa :--DDD