Paskapommittajat Paskapommittajat
namuvaras :3 namuvaras :3
Strippari Strippari
Toyota lifestyle Toyota lifestyle
pingistä pingistä
nyt tulee luomua nyt tulee luomua
Nyt maistuu tämmönen mättö Nyt maistuu tämmönen mättö
Pesää tulee Pesää tulee
Iida Palosaari Iida Palosaari
<3 <3
nasset nasset
nyt sitä ruokaa perkele nyt sitä ruokaa perkele
näin käy kun bemarikuski vahingossa käyttää vilkkua näin käy kun bemarikuski vahingossa käyttää vilkkua
𝖇𝖊𝖍𝖊𝖒𝖔𝖙𝖍 𝖇𝖊𝖍𝖊𝖒𝖔𝖙𝖍
olenko tässä minä? olenko tässä minä?
Sauli ja Dolan Sauli ja Dolan
buttkick buttkick
hyvin asennettu hyvin asennettu
Mersumiehen kurjuus Mersumiehen kurjuus
Ja eiku ryyppäämään! Ja eiku ryyppäämään!
elementit kehissä elementit kehissä
Niin joo... Niin joo...
Mericah Mericah
sateenkaari sateenkaari
 904 näyttökertaa, 1 viesti, 0.64 MB, 1 tiedosto, 06.05.2020 14:37:56
[ + 3 | ]

kaupassa ruuhkaa

[42723] [ruuhka.png] [0.64 MB] [1280x445] [] []
ruuhka.png

ruuhka

(5)  · 

spurdo

(377)  · 

meme

(455)
05.12.2021 01:51:48
#524888 [+-] Piilota Suosittele

Nämä pikkukaupat joissa on kauppiaan ahneuden takia itse kauppa, veikkauspiste, asiamies posti ja per vuoro on vain 1 työntekijä ovat paikkoja joihin ei kannata eksyä jos on noudatettava aikataulua tai muuten vain kiire.
Ei kannata edes sen yhden ostoksen takia, koska kassalla lauma mummoja - pappoja maksaa ostokset melkein tasarahalla (kaikki yleensä kolikoita) jonka jälkeen haluavat tarkistuttaa nipun lottoja, kenoja jne jne, sitten ohjeistetaan myyjää tyyliin "ne kenot voe heittää roskiin, mutta viikinki lotto ja eurojaska uusiksi, lotot otan takasi, katotaan jos tehdään uusiks viikonloppuna. Ottasin vielä pari mässä arpaa ja tollanen koira arpa".
Kun nämä vatuloijat ovat saaneet hoidettua asiansa kassalla on osa heistä siirtynyt postin tiskille ja totta vitussa se kassa riitta-irmukka(+50 - 60v) jättää sut siihen kassalle odottamaan sen yhden ostoksen kanssa ja aloittaa näiden vatuloijien palvelun siellä postin puolella.
Siinä vaiheessa voit katsella katosta sitä tukevimman näköistä kiinnityskohtaa johon heität köyden ja hirtät joko itsesi tai riitta-irmukan, tai sitten juokset sen ostoksesi kanssa ulos ja never again siihen kauppaan.

[ 1 viestiä | ]