0000 0000
miten dolan ja kikki syntyivät miten dolan ja kikki syntyivät
Hoomon plz >;3 Hoomon plz >;3
manlet manlet
Ulos täältä!! Ulos täältä!!
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Not so fast Not so fast
Nimi Nimi
Pörn Pörn
Muistakaa tarkkailla juomistanne Muistakaa tarkkailla juomistanne
Jotkut elää näin joka päivä Jotkut elää näin joka päivä
Michael Michael
Pekalla on asiaa Pekalla on asiaa
hehe hehe
spirit animal :3 spirit animal :3
Mitä vittua :D Mitä vittua :D
Sama täällä Sama täällä
Onnea korona! Onnea korona!
Tappavan herkullinen eines Tappavan herkullinen eines
lelu lelu
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Kuvakommentti Kuvakommentti
kissen päikkärit kissen päikkärit
RIP longcat ;__; RIP longcat ;__;
 904 näyttökertaa, 1 viesti, 0.64 MB, 1 tiedosto, 06.05.2020 14:37:56
[ + 3 | ]

kaupassa ruuhkaa

[42723] [ruuhka.png] [0.64 MB] [1280x445] [] []
ruuhka.png

ruuhka

(5)  · 

spurdo

(377)  · 

meme

(455)
05.12.2021 01:51:48
#524888 [+-] Piilota Suosittele

Nämä pikkukaupat joissa on kauppiaan ahneuden takia itse kauppa, veikkauspiste, asiamies posti ja per vuoro on vain 1 työntekijä ovat paikkoja joihin ei kannata eksyä jos on noudatettava aikataulua tai muuten vain kiire.
Ei kannata edes sen yhden ostoksen takia, koska kassalla lauma mummoja - pappoja maksaa ostokset melkein tasarahalla (kaikki yleensä kolikoita) jonka jälkeen haluavat tarkistuttaa nipun lottoja, kenoja jne jne, sitten ohjeistetaan myyjää tyyliin "ne kenot voe heittää roskiin, mutta viikinki lotto ja eurojaska uusiksi, lotot otan takasi, katotaan jos tehdään uusiks viikonloppuna. Ottasin vielä pari mässä arpaa ja tollanen koira arpa".
Kun nämä vatuloijat ovat saaneet hoidettua asiansa kassalla on osa heistä siirtynyt postin tiskille ja totta vitussa se kassa riitta-irmukka(+50 - 60v) jättää sut siihen kassalle odottamaan sen yhden ostoksen kanssa ja aloittaa näiden vatuloijien palvelun siellä postin puolella.
Siinä vaiheessa voit katsella katosta sitä tukevimman näköistä kiinnityskohtaa johon heität köyden ja hirtät joko itsesi tai riitta-irmukan, tai sitten juokset sen ostoksesi kanssa ulos ja never again siihen kauppaan.

[ 1 viestiä | ]