Osu ja Uppos Osu ja Uppos
Miu? Miu?
Auts Auts
Vielä kerran Vielä kerran
Anteeksi -mies Anteeksi -mies
kummallinen banaani :3 kummallinen banaani :3
pyörii pyörii pyörii pyörii
Arskan vika Arskan vika
Husu pls stahp Husu pls stahp
Eka hali Eka hali
Demarin tehtävä Demarin tehtävä
Sartarin tuli (Kuun polku 4/4) Sartarin tuli (Kuun polku 4/4)
Tyttö duutsonit Tyttö duutsonit
Super mario Super mario
Matrix Matrix
Riekaleiksi kaikki vaan Riekaleiksi kaikki vaan
smooth smooth
Sentti mikrossa Sentti mikrossa
Hehe Hehe
Ilmastonmuutospukki Ilmastonmuutospukki
Nigeria ja Saksa pelasivat vastakkain. Saksa voitti. Nigeria ja Saksa pelasivat vastakkain. Saksa voitti.
hyvää joulua hyvää joulua
TOIMII!!! TOIMII!!!
emätin emätin
 697 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 27.04.2020 12:11:49
[ + 6 - | ]

It is not too late!

[42394] [Kimi.jpg] [0.04 MB] [828x463] [] []
Kimi.jpg

skyrim

(31)  · 

kim jong il

27.04.2020 13:16:42
#336894 [+-] Piilota Suosittele

aikaisemman pelin lopussa tapoit hoitsun

tämä oli saanut lapsen nimeltä Abby

viime pelien tapahtumien jälkeen Abby on vannonut kostoa koko elämänsä

Abby on transu tai ainakin roinattu nainen

jotkut kultistit hyökkäävät Ellien ja muiden pelin hahmojen kimppuun, hahmoja kuolee

Ellie on vihainen ja menee Seattleen kultistien luo tappamaan nämä

tapaa Joelin joka kuuli asiasta ja halusi auttaa

Abby on myös siellä oman jenginsä kanssa ja hyökkäävät Ellien ja Joelin kimppuun

Abby tappaa Joelin

Ellie otetaan vangiksi koska Abby ei vihaa tätä samalla tavalla kuin Joelia

Ellie tappaa kaikki Abbyn ryhmäläiset ja Abby suuttuu myös Ellielle

Ellie jatkaa kultistien jahtaamisessa

pelaat Abbiella samaan aikaan jahdatan Ellietä

lopussa Abby tappaa Ellien

lopussa Abby tajuaa että tappaminen ei auttanut hänen kärsimyksiään ja hän ei ollut voittanut mitään vaan hävinnyt

[ 7 viestiä | ]