Ei sinne! Ei sinne!
Jäätis Jäätis
sankari22 apuun sankari22 apuun
DJ Dooku Drops JEDI PARTY DJ Dooku Drops JEDI PARTY
Korhosen B.B. veivaa saundit Korhosen B.B. veivaa saundit
Miksi olet? Miksi olet?
Loistavat näyttelijäntaidot Loistavat näyttelijäntaidot
Are you serious? Are you serious?
korjasi korjasi
Demars gona demar Demars gona demar
Tiedettä. Tiedettä.
Että niin. Että niin.
Jano Jano
Ota sieluni Ota sieluni
Perus Perus
Rauhoittavaa vesiputouksen kohinaa 3 tuntia Rauhoittavaa vesiputouksen kohinaa 3 tuntia
Taiwan pähkinänkuoressa Taiwan pähkinänkuoressa
Saapuminen Kaisaniemen puistoon Saapuminen Kaisaniemen puistoon
Mustaa kannattaa rakastaa :D Mustaa kannattaa rakastaa :D
Täyttä totta Täyttä totta
Kunnioita monimuotoisuutta Kunnioita monimuotoisuutta
Shakkikatti-ahmatti Shakkikatti-ahmatti
Olisit valinnut armon Olisit valinnut armon
Mikkel Näkkäläjärvi Mikkel Näkkäläjärvi
 780 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 26.02.2020 09:52:17
[ + 5 | ]

Pelasta maailma

[40087] [Pelasta-maailma.jpg] [0.05 MB] [726x750] [] []
Pelasta-maailma.jpg

giljotiini

(5)  · 

lihaton maanantai

 · 

save the environment

 · 

ympäristö

26.02.2020 15:24:27
#311761 [+2] Piilota Suosittele

Samaan aikaan tilaa vaatteita toiselta puolelta maailmaa säkkikaupalla ja osta samaa tuotetta 3 eri kokoa palauttaaksesi epäsopivat. Juo myös sitä kaukaa tuotua fiiniä pullovettä riemulla, koska hanavesi on pahaksi. Käy myös 3 kertaa päivässä suihkussa, koska mielenosoituksissa riekkuminen on rasittavaa ja tuli vähän lämminkin.

Ja syyllistä toisia, koska syyllistäminen on kivaa. Toiset ovat syypäitä eivätkä heidän mitkään tekonsa ole tarpeeksi.

09.11.2020 00:20:35
#407907 [+-] Piilota Suosittele

Kouluissa ja armeijassa oli alkuun kokeilu kasvis vaihtoehto, no muutama söi sitä ja suurin osa meni kuitenkin bioskaan. Nyt koulussa ja armeijassa on pakollinen kasvispäivä ja kappas kun pizza ; kebu tilaukset on noussut lähi rafloilla, armeijan osalta löytyy iltapäivä paskan sivuiltakin kuvia kun armeijassa on kasvispäivä, niin seuraavana päivänä kassun roskikset pullistelee tyhjiä pizza / kebu lootia. Kouluissa puolestaan 30L rosterinen vuoka täynnä kasvispaistosta saatetaan kipata bioskaan ilman että kukaan on ottanut annosta siitä, noin 60-70% oppilaista "närppii" kasvispäivänä ja syö joko pelkkiä lisukkeita tai syö muualla. Joten pakottaminen tuon ideologian suhteen on turhaa. Juu katotaan vaan kun meikäläinen pyöräilee 43km yhteen suuntaan töihin, tietä josta n.12km muistuttaa perunapeltoa ja joka talvella aurataan "joskus". Tai hei velikin vois osallistua sen työmatka on 104km yhteen suuntaan. No kierrättää voin, mutta siinäkin kusetetaan meitä aivan vitusti silmään, esim. muovista kirkas PET1 pystytään kierrättämään täysin, mutta pepd/ppe varsinkin värillinen tavara päätyy suurimmaksi osaksi energiapolttoon. Lasi pystytään kierrättämään aika hyvin, tosin siinäkin värjätty lasi aiheuttaa omat ongelmat. Metalli, no sillä on arvoa joten se kierrätetäänkin tehokkaasti.

[ 4 viestiä | ]