Katoppa tyllerö mite hyvä muna mullo...oho tää on live Katoppa tyllerö mite hyvä muna mullo...oho tää on live
sammakko ja hiiri aamu-uinnilla sammakko ja hiiri aamu-uinnilla
Onnea Onnea
Ei vähempi muovipaskaa riittänyt Ei vähempi muovipaskaa riittänyt
Moi tulin teille kylään Moi tulin teille kylään
Auki vaan ja ebolarypäleet Auki vaan ja ebolarypäleet
Läski Paska seikkailee vitusti Läski Paska seikkailee vitusti
Lol Lol
kissojakin kiinnostaa kissojakin kiinnostaa
Ei tiedä kenen persees ne on ollu... Ei tiedä kenen persees ne on ollu...
Söin kaikki sun makkarat saatana Söin kaikki sun makkarat saatana
Clyde Canyon Clyde Canyon
voi vitun vittu voi vitun vittu
BUK-Kake Randelin BUK-Kake Randelin
läski paska tuntee itsensä ahdistuneeksi läski paska tuntee itsensä ahdistuneeksi
finnish finnish
Oi julmuus on nimesi Oi julmuus on nimesi
Uruk-Hau Uruk-Hau
Daruden euroviisu biisi Daruden euroviisu biisi
Patologi Patologi
Mee siitä manlet Mee siitä manlet
Rocco panee Rocco panee
faneja faneja
Nolo Nolo
 763 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 17.02.2020 00:38:20
[ + 3 | ]

Olen biene Mortti vain, börheä :3

[39751] [0.jpg] [0.06 MB] [640x498] [] []
0.jpg

mortti

(150)  · 

kissa

(5204)  · 

kissanpentu

(294)  · 

börh

(1047)  · 

minimortti

 · 

pieni

(43)
17.02.2020 20:31:53 | 22:37:49
#308120 [+-] Piilota Suosittele

>>308093
NN-aikaan, siinä ihan loppupuolella oli oma kisse ja sillä killistä on siltä ajalta tuommoisia kuveja. Koska hommasin ensimmäisen älykännykkäni about 6v. sitten.

17.02.2020 20:54:12 | 20:58:21
#308129 [+-] Piilota Suosittele

>>308120

Naurunappulan mediat kipusivat id-numerolle 1400000+ ja "Mortti tuli taloon börh :3 " -videon id oli 1195414 :3 Ja tähän väliin mahtui paljon tasapainoista börheyttä, olihan isäntä medioiden lähetyksen estämisen aikaan jo noin kolme ja puoli vuotta börh :3

17.02.2020 22:29:53
#308182 [+-] Piilota Suosittele

>>308120
2015 eikä älypuhelinta. Mulla oli jo 2013, ja se paska hajos kosteusvaurioon kun oli liian lähellä suihkua. Kylppärin pesukoneen piellä ja takuu ei korvannut.

Seuraavan älypuhelimen (jota en edes tarvitse tai käytä) ostin kesällä.

Vittumaisia, mutta jo nyt tarpeellisia saatanan leluja.

17.02.2020 22:37:57
#308187 [+-] Piilota Suosittele

>>308129
Minä muistelen sitten jo ihan väärin medioita, koska olet oikeassa noiden NN-pelastettujen medioiden perusteella. Älykännykän hankinta-aika muutettu ;3

17.02.2020 22:39:31
#308189 [+-] Piilota Suosittele

>>308182
Mullakin olisi uusi pakasta vedetty tuossa, mutta en jaksa asentaa ohjelmia uudestaan, kun tuo rikkiruutuinen vielä toimii ja latautuu kohtuudella.

17.02.2020 22:48:00
#308194 [+-] Piilota Suosittele

>>308189
latautuu kohtuudella

Eli kestää päivän? Mulla on vähän pakko olla puhelin käytettävissä jatkuvasti, enkä tosiaan jätä sitä älyluurin varaan.

17.02.2020 22:50:52 | 22:51:55
#308195 [+-] Piilota Suosittele

>>308194
Latausportti paskana, että ei ota piuhaa sisään helposti ja toki huono akunkestävyys. Hieman toista päivää pysyy päällä kohtuukäytössä. Olispa vielä iskunkestävä nokia ;__;
Sillä pystyi hakkaamaan vaikka pieniä nauloja seinään.

[ 18 viestiä | ]