Hyvää yötä :33 Hyvää yötä :33
"Huumori on defenssi." "Huumori on defenssi."
Jonne sai asiimovin Jonne sai asiimovin
Enhän vaan repostannut? Enhän vaan repostannut?
Porkkanansyönti eskaloituu Porkkanansyönti eskaloituu
Pysähtyi käskystä Pysähtyi käskystä
Video pelit on vaarallisia Video pelit on vaarallisia
Kiusallista Kiusallista
Idiootti Idiootti
Spy on edelleen herrasmies Spy on edelleen herrasmies
Miltä kaikki tatuoinnit näyttää Miltä kaikki tatuoinnit näyttää
Hyvä syy jäädä pois töistä Hyvä syy jäädä pois töistä
:D :D
Menisin retkuun :3 Menisin retkuun :3
Maailman nopeimmat mamuliinit Maailman nopeimmat mamuliinit
Titanic Titanic
Viisaus löytyy diaesityksistä Viisaus löytyy diaesityksistä
ebin :DDD ebin :DDD
Tulivuorenpurkaussalama Tulivuorenpurkaussalama
Tissit Tissit
Tomaatti vittu tyrmistyy Tomaatti vittu tyrmistyy
Kiina vs. USA Kiina vs. USA
Monstrum-Apu Monstrum-Apu
Valintojen maailma Valintojen maailma
 925 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 10.02.2020 01:33:33
[ + 3 - | ]

Peppukipu

[39496] [0.jpg] [0.07 MB] [905x883] [] []
0.jpg

paskapuhetta

 · 

persut

(247)  · 

perussuomalaiset

(81)
11.02.2020 01:17:39
#305573 [+-] Piilota Suosittele

>>305422
Asiallisuus ei tarkoita sitä, ettei puhuisi paskaa. Tyypillinen trollin tekniikkahan on jankuttaa rauhallisesti ja hyvin artikuloiden sitä omaa paskapuhettaan ja propagandaansa ja siinä vaiheessa kun vastapuolelta menee hermo siihen, että järjen ääntä ei kuunnella vaan valehtelu jatkuu, trolli uhriutuu.

11.02.2020 13:38:55
#305679 [+-] Piilota Suosittele

Ihmettelen miten te jaksatte väitellä politiikasta ja siitä kuka on oikeesa ; väärässä. Kun ootte tommosia lokeroituja huoria.. "Minä kannatan tätä puoluetta ja puolustan kaikkea mitä se edustaa ja puhuu".

Suosittelen jokaiselle teille, että käytätte niitä omia aivojanne ja mietitte asioita, sen sijaan että suollatte tätä vitun ripulia kaakelit täyteen.

19.08.2020 22:49:11
#376527 [+-] Piilota Suosittele

>>376456
Tämä kuulostaa todella suvaitsemattomalta, ja kovalta vihapuheeltakin.

Kauheata homovastaisuutta nähtävissä, hyi.
Lisäksi jotain vanhakantaista käsitystä armeijasta ja miehistä, hyi.
Nyt on sentään 2020. Häpeä ja ole suvaitsevampi.

[ 9 viestiä | ]