Voroneekeri Voroneekeri
En voi hyvin t. Joda En voi hyvin  t. Joda
kalle palander :D kalle palander :D
Uskonnot Uskonnot
Ahneen pelastus oli periksiantamattomuus Ahneen pelastus oli periksiantamattomuus
Spurdo - The Story of Viljami 1-2 (Realisti) Spurdo - The Story of Viljami 1-2 (Realisti)
Venäläinen lowrider Venäläinen lowrider
haltijoiden lahjad frodoille haltijoiden lahjad frodoille
hyvää uutta vuotta hyvää uutta vuotta
Mahdollista vain suomessa Mahdollista vain suomessa
Kas näin heiluu peppu! Kas näin heiluu peppu!
Korvamällitillikka on Korvamällitillikka on
Millon nää sit toimii...? Millon nää sit toimii...?
Ripuls Ripuls
Synnytys. Synnytys.
Norjalainen menossa turskakauppaan Norjalainen menossa turskakauppaan
Juutalainen pakkopalautusta protestoimassa Juutalainen pakkopalautusta protestoimassa
Päivän safkat Päivän safkat
Kivestä otsaan Kivestä otsaan
Kinkku kankku oih Kinkku kankku oih
Israel Israel
suomen puolustajat suomen puolustajat
ajelua ajelua
sarumanin mielipide jäkälästä sarumanin mielipide jäkälästä
 679 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 09.02.2020 17:39:33
[ + 3 - | ]

F-35 piiputtaa sateella.

[39477] [f35.JPG.jpg] [0.08 MB] [630x597] [] []
f35.JPG.jpg

09.02.2020 19:29:52
#304870 [+-] Piilota Suosittele

Otetaan Saab, kun ovat luvanneet valmistusta ja työpaikkoja tänne.

Alas ne kaikki kuitenkin ammutaan 15 minuutissa, jos vaikkapa Venäjän kanssa tulee sota.

10.02.2020 01:34:46
#305077 [+-] Piilota Suosittele

>>305041
Lentäjillä kollektiivisesti josta sitten kenraalien kautta muodostetaan mielipide ja päätetään montako sen tyyppistä lentsikkaa on vara ostaa eduskunnassa.

Armeijalle ei Suomessa liikoja heru, jos vertaa länsimaiseen tasoon, mutta se on tehokas. Pakko ollakkin.

10.02.2020 02:08:00
#305112 [+-] Piilota Suosittele

>>305077 Määrä on puuttunut aina, joten pakonedessä on panostettu tasoon. Toivottavasti se linja jatkuu. Itse fanittaisin jenkkien vehkeitä. Jos kahina tulee nii tuskin vastassa on jenkit, joten huoltovarmuus säilyy.

[ 11 viestiä | ]