Avulias Aatu Avulias Aatu
Maanantait Maanantait
Sika Sika
Köllötteleviä kisuja Köllötteleviä kisuja
Turvenuijalle vettä Turvenuijalle vettä
Käsin piirretyt tissit Käsin piirretyt tissit
Meikki Meikki
HNNNGGGGG HNNNGGGGG
Tyttö ja ananas Tyttö ja ananas
Later Nerd Later Nerd
Pöö Pöö
Kissakuvia Kissakuvia
"Hyvää työpäivää huumon! Nauti!" ;3 "Hyvää työpäivää huumon! Nauti!" ;3
Periaatteen mies Periaatteen mies
Corvus corone cornix Corvus corone cornix
Volvo kiertää Volvo kiertää
Ankea ystävänpäivä Ankea ystävänpäivä
Steriilisaatio. Steriilisaatio.
Viimeinen toive Viimeinen toive
Not Again! Not Again!
Mitä kipu on. Mitä kipu on.
Taivaassa on ruuhkaa. Taivaassa on ruuhkaa.
Morso22 Morso22
Leikit Leikit
 1 065 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 24.01.2020 00:23:10
[ + 9 - | ]

Ehkä?

[38826] [Yhteiskuva.png] [0.15 MB] [2000x1000] [] []
Yhteiskuva.png

viittamies

 · 

virtanen

 · 

pumpelipyllerö

 · 

fanipoika

 · 

brucewillismies

 · 

pormestari porsaster

 · 

shadowstalker666

24.01.2020 00:44:38
#298229 [+-] Piilota Suosittele

>>298225 Tää on ollut varmaan suurin tekijä sille, miksen ole enää Naurunappulan kuoleman jälkeen kauheasti piirrellyt. Nappulassakin alkoi jo viimeisenä vuotena tai parina tökkiä motivaation suhteen, mutta piirsin Morso-saagan silti loppuun velvollisuudentunnosta ;___;

Kaukana on kyllä ne ajat, kun jokainen lähettämäni sarjii sai 20-30 000 katselukertaa ja satoja plussia ja kommentteja. Silloin oli oikeasti kiva piirtää kun tiesi, että ihmiset myös näkevät tuotoksiani.

24.01.2020 01:18:43
#298246 [+-] Piilota Suosittele

>>298229
Mutta aattele sitä ilon määrää jonka ne kuvies näkijät niistä saa. Elä lannistu! Voit sitte tehä Monskut niin saat kirjan kirijastoon kaikkien nähtäville :)

24.01.2020 03:05:56
#298287 [+-] Piilota Suosittele

>>298265
>>298258

Jos jotakuta kinostaa, DeviantArt-galleriassani on vähän enemmän matskua näistä hahmoista ja taustatarinoista, joita olen niille kehitellyt. Mitään muuta en toistaiseksi ole tämän "Viittamies-rebootin" eteen tehnyt kuin nämä: https://www.deviantart.com/vumpalouska/gallery/71366894/capeman

Ideana on, että jos joskus jatkan tätä pidemmälle, käytän ensisijaisesti omia hahmojani ja luotan huomattavasti vähemmän inside-rinkirunkkuun ja etenkin Morson kaltaisiin tekijänoikeussuojattuihin hahmoihin.

[ 16 viestiä | ]