John Farnham - You're the Voice John Farnham - You're the Voice
neekeriä turpaan neekeriä turpaan
työ ja alkoholi työ ja alkoholi
Apustusta tarvitaan Helsingissä Apustusta tarvitaan Helsingissä
avarra mielesi avarra mielesi
buusteri buusteri
latausanimaatioita latausanimaatioita
virhe virhe
hieno kämppä hieno kämppä
talvi talvi
Suomi Suomi
Repostnikin sushia Repostnikin sushia
Provosoiva mielipide Provosoiva mielipide
Suomi ja talouskasvu. Hyvin menee.. Suomi ja talouskasvu. Hyvin menee..
convoy convoy
Risto Risto
senkin penis senkin penis
Tree pikturesken Tree pikturesken
destia destia
Pohjoiset aput Pohjoiset aput
mummo on rebel mummo on rebel
vesihiihtoa vesihiihtoa
Antimateria soitteli lauantaina ♥ Antimateria soitteli lauantaina ♥
Vatipäät keskustelee. Vatipäät keskustelee.
 695 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto, 23.01.2025 16:36:18
[ + 0 | ]

Astetta isommat bullad

[77279] [tiedosto.jpg] [0.25 MB] [1616x1026] [] []
tiedosto.jpg

lihapullat

(5)  · 

ruoka

(403)  · 

mättö

(66)  · 

muusi

(6)
23.01.2025 16:54:43
#675368 [+1] Piilota Suosittele

>>675367
Juurikin äss-market. Toinen vaihtoehto ois ollu mangokanaa mutta lihapullat houkutteli enemmän. Toi on siis ihan saatanallinen annos, ei mahtunut kuin 4 pullaa tohon kippoon muusin kera

23.01.2025 16:59:52 | 17:00:23
#675370 [+1] Piilota Suosittele

>>675369
No joo, toi tuli maksaa mulle 9 euroa muttei se ihan älytön ole kun harvemmin käy tiskillä. Maku on hyvä, pippuria ei ole liikaa mutta se maistuu pullissa.

@valupertti ens työmaalla etit lähimmän ääs-marketin ja ostat tollaset

23.01.2025 21:51:06 | 21:52:53
#675434 [+1] Piilota Suosittele

>>675429
>>675417
Sanoisin että noi on parempia kuin ikean tai bilteman lihapullat, vaikka niissäkään ei varsinaisesti mitään vikaa ole. Halvemmalla tehdään vain yksinkertaisempaa, sekä aika pieniä palluroita nekin on. Noi 4 lihapullaa tossa mun annoksessa painoi nimitäin 350g kastikkeen kanssa. Mitään muuta ei tänään tarvi sit syödä

23.01.2025 22:38:09
#675445 [+-] Piilota Suosittele

Tampereen lihajaloste tekee parhaat makkarat, eikä siinä kaikki, se tehtaanmyymälä tuli tunnetuks siitä joskus 2000-luvun alussa et se toimi ruokapaikkana josta sai jättilihapullia. Muistaani ensimmäiset versiot oli normaali ja aurajuusto pulla. Ne oli kyllä silloin vielä isompi mitä nykyää kaupassa myydään.

24.01.2025 22:33:36
#675769 [+-] Piilota Suosittele

>>675760
Jep, vaikka lihatiski on vähän kallis mutta usein tarjonta on los buenos. Siel on lohta, kanaa mangokastikkees, mustaa makkaraa, joskus karjalanpaistia, aivan kaikkea sekä lisukkeisiin on panostettu paljon. Kermaperunoita, valkosipuliperunoita, muusia, eri salaatteja sekä ties mitä. Se aina houkuttaa vähän kurkkimaan että mitäs kaikkea tuolla olisi vaikken mitään ostakkaan ^^

Sit näin lihabullad :O
Ostin <.< (ja tosiaan, siis noi oli järkyttävän kokosia.. Pelkästään 4 pullaa ja muusi eikä enempää tarvinu syödä. Sanoisin että jos kinder muna ois kokonaan pyöreä niin sen kokosia. Hyviä oli, suosittele. Ihan 4/5 annos. Ainoastaan ravintolassa Viron wanhassa kaupungissa olen saanut parempia, mut ne sit oli tosin kalliimpia koska ravintola)

[ 14 viestiä | ]