Noi saavat toisistansa turvaa, ja haistavat jopa sen, vähän kuten kuka tahansa ihminen peitosta. Ilman sitä on vaikea nukahtaa vaikka ois kuin vitun kuuma.
[
2 viestiä
|
]
⭰
kamerukset
Suomi kisse
Oivoi
Ollaanko kavereita :3
hänen ylhäistyytensä
kora juo vettä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD