Pelastaja :3 Pelastaja :3
pahat tilanteet pahat tilanteet
Lapset eivät levitä koronavirusta aikuisiin Lapset eivät levitä koronavirusta aikuisiin
Auts Auts
kissa :3 kissa :3
Asia kunnossa Asia kunnossa
SPR SPR
Mal Malloy Mal Malloy
horatio sariakuva horatio sariakuva
Kuti kuti Kuti kuti
perjantain tissit perjantain tissit
kela gold kela gold
romania videos romania videos
Tissit Tissit
Ai saatana Ai saatana
Original täyslaaki Original täyslaaki
aivot aivot
ninja ninja
tiktok tyttö 2 tiktok tyttö 2
kaatoi ikkunan kaatoi ikkunan
Syntsärit Syntsärit
Mit vit Mit vit
Siksi viina Siksi viina
Ruotsi case Ruotsi case
@-
 637 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 01.12.2019 11:57:44
[ + 4 - | ]

Lelusuvakki

[37279] [61y4qVJIy9L._SX425_.jpg] [0.03 MB] [425x503] [] []
61y4qVJIy9L._SX425_.jpg

antero

(24)  · 

lelu

(92)
01.12.2019 13:52:00
#277318 [+-] Piilota Suosittele

277311

Ei saatana :DDD Nyt vittu lopetat niiden kärpässienien syönnin! MIksi suosittelisin noin paskaa kommenttia? Mörssarin aloitus oli paska ja sitä seurasi joukko toinen toistaan paskempia kommentteja. Nyt ei slerbari oikein lähtenyt, olet heikoin lenkki.

01.12.2019 15:01:58 | 15:02:41
#277379 [+-] Piilota Suosittele

277364

Eli mä olen vuosia esittäntyt suvakkia ja sitten jostain syystä päätän suositella rasistista kommenttia. Tajuatko yhtään miten tyhmältä sun jutut kuulostaa? Sulla on varmaan jokin logiikka tähän?

01.12.2019 16:19:51
#277418 [+-] Piilota Suosittele

Mikä lienee 'suvakin', joka terminä ylipäätään on saatanan turha ja typerä, määritelmä. Omaan silmään toi muistuttaa geneeristä hippiä.

01.12.2019 16:46:48
#277432 [+-] Piilota Suosittele

277424

Voi hellanlettas! Nyt mä ymmärrän. Sä luulet, että halveksin sua sun kaveripiirin vuoksi. Mulle on ihan sama kenen kanssa sä vietät aikaasi.

En halveksi sua edes sen vuoksi että olet rikollinen ja syyllistynyt niin pahoinpitelyihin kuin omaisuusrikoksiinkin, tai sen vuoksi että käytät huumeita, tai siksi että roolipelaat jonkinlaista natsia, tai että rottailet kotona työelämään kykenemättömänä.

Jos mulla on syy halveksia sua, niin se syy on siinä, että ylpeilet kaikella yllä olevalla.

[ 18 viestiä | ]