Vakava onnettomuus Vakava onnettomuus
Bulassa Bulassa
Omakuva Omakuva
Kelvatkoon nyt sitten >:3 Kelvatkoon nyt sitten >:3
Cool cat Cool cat
Ollaanko kavereita :3 Ollaanko kavereita :3
Mennäänkö syömään Mennäänkö syömään
maailmanparantaja maailmanparantaja
Oy vey ! Oy vey !
Enemmän piilopaikkoja Enemmän piilopaikkoja
Gondola pyhiinvaelluksella Gondola pyhiinvaelluksella
Kaikki tarkistamaan Kaikki tarkistamaan
Elämän niityllä pitää muistaa haistella kukkia :3 Elämän niityllä pitää muistaa haistella kukkia :3
Akustinen Akustinen
Ylijäänyt mp4 Ylijäänyt mp4
eVitud eVitud
harley quinn cosplay harley quinn cosplay
Tuoreita limppuja :3 Tuoreita limppuja :3
Kaos Kaos
Pingu22 xD (luulin että pingu on vähä retardi mutta tämä on jo v Pingu22 xD (luulin että pingu on vähä retardi mutta tämä on jo v
wooooooosh! wooooooosh!
pimeyden voimat pimeyden voimat
for-god for-god
Koiran tuottelias päivä Koiran tuottelias päivä
 638 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 10.04.2019 09:58:51
[ + 2 | ]

Punaisia pisteitä

[27490] [Oh_Wow.jpg] [0.06 MB] [600x879] [] []
Oh_Wow.jpg

kissa

(5207)  · 

kirsikka

 · 

lelu

(92)  · 

wow

(17)  · 

mansikka

(16)
11.04.2019 12:00:58 | 12:01:22
#185551 [+-] Piilota Suosittele

>>185548

Viinimarjoja ja jonkin verran villiintynyttä vadelmapuskaa vain ja ne on hyi eräiden mielestä.
Kelpaavat vain piilopaikoiksi. >:3

11.04.2019 21:40:50 | 21:41:34
#185783 [+-] Piilota Suosittele

>>185551

:333

Kasvikunnan osuudeksi riittää ruoho :3 Börhkulinaristit Maikki ja Mortti tietävät, että marjat ovat parhaimmillaan jalostuneessa muodossaan. Siis silloin kun ne ovat nousseet ravintoketjussa pykälän ylöspäin >:3

Muuten, aiotko laittaa rairuohoa tulemaan kun olette palailleet kaupunkiin? :3

12.04.2019 08:07:13
#185978 [+-] Piilota Suosittele

>>185936

Ihan totta että se voisi olla vaikka keltainen piste mikäli kissaa kiinnostaisi. Punainen väri on varmaan ihmistä varten että näkee mihin sohii.

12.04.2019 08:22:29
#185995 [+-] Piilota Suosittele

>>185978
että näkee mihin sohii

Niin :D ihmisilläkin on kaikilla erilaiset aivot ja aistit, mutta aivot muokkaavat ne samankaltaisiksi.

Aiheeseen palatakseni, hirvimetällä voi käyttää tällästä:

ja ne näkee sen ilmeisesti harmaana vaan, kun lintumetällä (hanhet, teeret etc.) pittääpi käyttää tällästä ja olla hilijaa:

[ 12 viestiä | ]