Ohisalo servasi Halla-ahon.. eiku.. Ohisalo servasi Halla-ahon.. eiku..
pylly pylly
Tom of Finland Tom of Finland
Uusi kolli tuli taloon Uusi kolli tuli taloon
Panomies Panomies
Tilastojen tulkinta Tilastojen tulkinta
Prups Prups
kiista kiista
Ihanaa kohtaamista Ihanaa kohtaamista
poni poni
sucking balls sucking balls
hörp hörp
neekeri neekeri
Väestönvaihto salaliittoteoria osa2 Väestönvaihto salaliittoteoria osa2
Jekku.. Jekku..
Ranskalainen lannoitevero protesti Ranskalainen lannoitevero protesti
Naurunappulan kuuluisia käyttäjiä Naurunappulan kuuluisia käyttäjiä
Pikku-Pertti saa kotiopetusta osa IV Pikku-Pertti saa kotiopetusta osa IV
planeettojen päästöt audiona planeettojen päästöt audiona
Myyjällä maskipykoosi Myyjällä maskipykoosi
mulkku varasti Uber kuljettajan kännykän kojelaudalta mulkku varasti Uber kuljettajan kännykän kojelaudalta
Antifa Antifa
Perjantai Perjantai
vähän aallokkoa vähän aallokkoa
 861 näyttökertaa, 9 viestiä, 7.84 MB, 1 tiedosto, 01.11.2019 20:00:36
[ + 6 - | ]

Paukku ties sen jo aikoinaan

[36197] [VID-20191101-WA0014.mp4] [7.84 MB] [848x480] [] []

02.11.2019 10:49:10 | 10:52:24
#265945 [+-] Piilota Suosittele

265924

Täytyy kyllä myöntää, että vaikka silloin meni osalla huonostikki, ihmiset oli pääsääntöisesti suht onnellisia. Poislukien tietenki kaikki tuhannet velkavankeudessa kituuttajat.
Ihmiskunnan parasta aikaa on tainnut olla 80-luvun alkupuoli, ennen kuin juppi kupla puhkeaa...

02.11.2019 12:34:01
#266002 [+-] Piilota Suosittele

265950

Kai minä sen nyt tiesin miltä ajalta tuo biisi on (1991). Mutta totuus on, että 80-luvun lopussa ja 90-luvun alku ei ollut hyvää kaikille. Mailmalla nuostiin noustiin hieman aikasemmin, mutta täällä vasta kunnolla 90-luvun loppupuolella. Toki ihmiset voivat mielestäni yleisesti paremmin.
ps. 80-luvulla oli kylmemmät talvet ja 1985 kutsuttiin "vuosisadan talveksi"...

02.11.2019 21:09:59
#266219 [+-] Piilota Suosittele

266201

Itsehän hiihtelin iloisesti ulkona pakkasessa tuolloin, olenhan 70-luvun nuori. :) Ja en tarkoitakkaan koko 80-lukua vaan alkupuolta.

03.11.2019 00:27:25
#266341 [+-] Piilota Suosittele

266320

Minen implikoi mitään, mutta me kummatkin tiedämme, ettet ole oikiassa...

Ja tuo sivistyssanasi näyttää venäjältä.

[ 9 viestiä | ]