Morsijan sinule Morsijan sinule
:3~ O :3~ O
Ihana nainen Ihana nainen
...................chomp ...................chomp
Rantamaisema Rantamaisema
warm kitty,soft kitty.. warm kitty,soft kitty..
In the Hood In the Hood
kenkä kenkä
lastentunti lastentunti
Opettaja kaunehin Opettaja kaunehin
Ei malttanu Ei malttanu
Batman Batman
lepakot lepakot
Muks! Muks!
Paltamon neste Paltamon neste
Jalkapallia 2 Jalkapallia 2
Upi ja mummon puhelu Upi ja mummon puhelu
lisää ruokaa -_- lisää ruokaa -_-
Jaana Jaana
Nokkakolari Valtatie 7 Nokkakolari Valtatie 7
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Vaihtoehtoinen maihinnousu Vaihtoehtoinen maihinnousu
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
cat.exe error cat.exe error
 958 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 09.10.2019 21:31:38
[ + 2 - | ]

Taijjatte tykätä tämmösestä


hinttarit

10.10.2019 21:56:45
#257588 [+-] Piilota Suosittele

>>257452

En ymmärrä. Joku on homo, toinen hetero. Minkä vitun perkeleen vuoksi sitä ommaa seksuaalista mieltymystä pittää huutaa pitkin Ärrän kulumia ja vinkua siitä, että kukaan ei halua nähä niitä? Mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä joku hinttari tekee millonki. Siinäpähän pukeutuu vaikka Aku Ankaksi, ei se mulle kuulu. Mutta siinä vaiheessa ku ne perkeleet rupeaa juoksemaan strap-onien ja rasvattujen dildojen kans pitkin katuja niin siinä vaiheessa mua rupiaa rassaamaan. Nussikoot vaikka auton alle jääneitä oravia jos haluavat, mutta vittu perkele vieköön, kun mää lähen käymään kaupassa niin en mää halua ohittaa jotakin transuhomoperkeleitä jotka pukeutuu nahkaan ja tunkee oravan raatoja perseeseensä.

Mää haluan vaan mennä lähikauppaan, ostaa maitoa ja sitten tulla takas kämpälle. Jos tuntee jotakin pakkomiellettä pakottaa muille sitä omaa omaansa niin tehkööt perkele sitten sitä jossaki perversseille perkeleille pyhitetyssä ja kadun tallaajilta salatussa paikassa.

11.10.2019 19:23:14
#257909 [+-] Piilota Suosittele

>>257800

Ai niin, pittää vissiin mainita, että tunnen eräänkin homon. Mukava ja pätevä mies eikä päällepäin arvais, että on homo. Mutta siinä onkin homon ja hinttarin ero - hinttarit on just niitä tuossa filimissä näkyviä. Homot on sitten ihan ku kaikki muutkin kadun tallaajat. Mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä mun naapurit touhuaa keittiön pöydillä tai vessan lattialla, kunhan eivät huuda ja möykkää kaduilla sitä, että tykkäävät samasta sukupuolesta jokaiselle vastaantulijalle.

[ 9 viestiä | ]