Palli-Kolli Palli-Kolli
Vain isoluinen Vain isoluinen
Kouluvierailu Kouluvierailu
"Kuka haluaa tonnikalaa?" "Kuka haluaa tonnikalaa?"
Suihku juttuja Suihku juttuja
"Jätkä löi oikeesti!" "Jätkä löi oikeesti!"
hyvä päivä kruisailulle :3 hyvä päivä kruisailulle :3
Lapset on lapsia Lapset on lapsia
Ennen lännen rappiota. Ennen lännen rappiota.
Gandalf the gay. Gandalf the gay.
B B
Russian style Russian style
Sillä aikaa Venäjällä... Sillä aikaa Venäjällä...
Perseet Perseet
vieraslajit vieraslajit
Remove Niblings (Valley strong) Remove Niblings (Valley strong)
Gay Gay
Lord Buckethead (Britannian vaalit) Lord Buckethead (Britannian vaalit)
Darra-aamu Darra-aamu
Fuck yea! Fuck yea!
Kun on aivovamma niin on pakko Kun on aivovamma niin on pakko
Nyt sattuu... Nyt sattuu...
ronsu ronsu
Ripley ja BBC Ripley ja BBC
 804 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto, 02.10.2019 19:18:31
[ + 12 - | ]

onko noin

[35018] [0.mp4] [0.73 MB] [853x480] [] []

alfred

(10)  · 

j

 · 

kwak

(8)  · 

korppi

(16)  · 

nykymeno

02.10.2019 19:52:30
#254061 [+-] Piilota Suosittele

>>254051 niinpäkai, rinteen hallitus ei ainakaan edusta suomen hyvinvointia. Rinne ajaa ulkopolitiikkaa suomen verorahoilla koska haluaa varmaan tehä kataiset että on näkyvässä roolissa ulkomailla

02.10.2019 20:41:14
#254096 [+-] Piilota Suosittele

>>254061
Rinne on siis maanpetturi. Se on vakava rikos Suomessa. Kataistakin pitäis vetää perseeseen mutta Rinne sattuu olemaan nyt päällikkö, ja Niinistö hieno keulakasvo.

254076

punapilleröinnit

Whazza mean dog?

02.10.2019 20:43:46
#254097 [+-] Piilota Suosittele

>>254096 seuraavat pressat tulee olemaan jotain somejulkkiksia kun tämä presidenttipeli on pelkkää suosiokilpailua.. samoin eduskuntavaalit, ne joilla on eniten somekavereita pääsee eduskuntaa

02.10.2019 21:09:00
#254106 [+-] Piilota Suosittele

>>254097
Julkkiksiahan siellä on aina ollut. Kansa rakastaa julkkiksia ja julkkikset rahaa ja valtaa.

On siellä järkevääkin porukkaa jotka eivät tietenkään pääse ääneen kovin usein koska puoluekuri. Demokratiaa kerrassaan. Pitäskö koittaa diktatuuria ja valita sopiva...


Tai muuten

02.10.2019 21:28:10
#254114 [+-] Piilota Suosittele

254112

Ah joo. Otin punasen Matrix-pillerin heti aamusta kun heräsin nälkään ja kipuun. Sol Burana vaan kyllä.


En ole pihalla tai psykoosissa. Asoita tekemättä vaan niin paljon ettei kaikkeen voi keskittyä.

03.10.2019 06:48:55
#254229 [+-] Piilota Suosittele

>>254061 vähän sitä on vaikea korjata kokoomuksen yli vuosikymmenen kämmäystä missä oli mentaliteettina köyhät kykkyyn ja rahat rikkaille. ei ne tehnyt työpaikkoja. yleinen maailman talouden nousu teki työpaikat.

[ 8 viestiä | ]