Näinhän se toimii kun on kolme pullaa uunissa Näinhän se toimii kun on kolme pullaa uunissa
<3 <3
No voi paska.. No voi paska..
..but leave rest ..but leave rest
Kesä fiilikset. Kesä fiilikset.
Tiedät et' oon viaton Tiedät et' oon viaton
Italia ylireagoi koronaviruksen vuoksi Italia ylireagoi koronaviruksen vuoksi
Ammattimies ollut asialla Ammattimies ollut asialla
Korona Korona
Olisimpa kissa Olisimpa kissa
Tädin jääkaapin ovi :3 Tädin jääkaapin ovi :3
Onksul Boris homma hanskassa Onksul Boris homma hanskassa
Tesla Tesla
V8 V8
ICE-O-LATED ICE-O-LATED
Vanha lihaväli Vanha lihaväli
👱🏻‍♀️ 👱🏻‍♀️
Tidudii uskoiskohan tuotaaaaa Tidudii uskoiskohan tuotaaaaa
Abba Abba
Norsu perseilee Norsu perseilee
Kotirintama Kotirintama
🤙🥰 🤙🥰
vetoomus vetoomus
amerikkalainen vapaus saapuu amerikkalainen vapaus saapuu
 794 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 14.07.2019 01:04:37
[ + 5 - | ]

kustakin

[32059] [0.jpg] [0.01 MB] [240x240] [] []
0.jpg

pekka

(42)  · 

kusi

(119)  · 

pulma

14.07.2019 01:10:28 | 01:12:21
#225927 [+-] Piilota Suosittele

0,5L - 5,5L jos puhutaan Pekan juomista.

Jonneilla saattoi olla omaakin kusta mukana ja vettäkin saatettiin nauttia.

14.07.2019 06:14:21
#225946 [+-] Piilota Suosittele

>>225927
Todennäkösesti on menny limut, kossut ja kaljat ja ihan hyviä määriä jos jossain vaiheessa iltaa on menny puol litraa kusta eli sanosin, että isompi porukka ja joku 15L.

12.09.2024 02:33:54
#646725 [+-] Piilota Suosittele

Viisi litraa limua ja kusta juotiin puoli litraa. Yhteensä juotiin se puoli litraa kusta. Ensimmäinen lause on inrelevantti kysymyksen suhteen.

[ 3 viestiä | ]