Ne menee jätteeksi siitä huolimatta. Vie aikaa vain vähän enemmän. Samaan tapaan kun teetetään jokin ruokatuote. Tuote ei vastaa vaatimuksia. Sen sijaan, että se myytäisiin halvemmalla se tuhotaan.
YHTEISKUNTAJÄTEFIRMA!
[
11 viestiä
|
]
⭰
heitäppä homo voltti
Kakkibyllet
erittäin hyvä vinkki
luolaston palvelin
Ei pääse poliisia karkuun
Queen
paskahätä rullakebabin (tuplalihalla) jälkeen
Midäs bendeleddä
Onko muille tullut vastaavaa vai onko ihan kusetusta?