0ZM0 ja Protec pitävät seuraa 3Devillille ja Pampulle 0ZM0 ja Protec pitävät seuraa 3Devillille ja Pampulle
Rengasmaailma Rengasmaailma
♂️♂️ Homontai - vankilapuhetta ♂️♂️ ♂️♂️ Homontai - vankilapuhetta ♂️♂️
Näätsä, siel me ollaan! Näätsä, siel me ollaan!
Rumia Nykänen Rumia Nykänen
Isän elämää Isän elämää
Vitun IT-vastaavat Vitun IT-vastaavat
let it rip let it rip
Pannaria lautaselle Pannaria lautaselle
Realfield seikkailee Realfield seikkailee
nuuh nuuh vittu nuuh nuuh vittu
Hei Hei Franklin Hei Hei Franklin
Järjesti jäynän :) Järjesti jäynän :)
Kävin kusel ja siin samal kävi myös pieni vahinko Kävin kusel ja siin samal kävi myös pieni vahinko
Asia kunnossa Asia kunnossa
autismia autismia
Kuvaotokset #34 (w/ extra bewbs) Kuvaotokset #34 (w/ extra bewbs)
poliittinen kompassi poliittinen kompassi
Näin on. Näin on.
:3 :3
Aapinen 80-luvulta Aapinen 80-luvulta
Shhiieeeeeet Shhiieeeeeet
Alkoholin vaarat Alkoholin vaarat
Älä katso taaksesi Älä katso taaksesi
 704 näyttökertaa, 12 viestiä, 2.56 MB, 1 tiedosto, 03.07.2019 02:49:11
[ + 0 | ]

sydämmenlyönteihin päässä heräsin.. voiko alapaine vaikuttaa?

[31563] [IMG-20190703-WA0000.jpeg.jpg] [2.56 MB] [4160x2080] [] []
IMG-20190703-WA0000.jpeg.jpg

miks ero niin pieni

03.07.2019 02:52:30
#221182 [+-] Piilota Suosittele

nyt luolaston lääkärit miks alapaineen ja yläpaineen ero niin vähän? vaikuttaako alapaineen korkeus siihen ku heräsin siihen ku tuntu että sydän ois sykkiny päässä? kolmas mittaus tulos oli tuo mittarin hakemisen jälkeen...

03.07.2019 09:34:33
#221239 [+-] Piilota Suosittele

Alapaine aika paha. Jos päässä heittää niin se on yleensä se yläpaine. Pulssi ihan kohtuullinen. Sanoisin, että kalja (viinaa saa juoda) ja tupakki pois ja jotain kolesterolia alentavaa.

03.07.2019 16:58:55 | 16:59:09
#221411 [+-] Piilota Suosittele

Korkea alapaine viittaisi siihen, että sydämen lepovaiheessakin suonissasi on sen verran painetta, että pakko tuolla on jotain karstaa putkistoon täytynyt kertyä. Paheiden vähentämistä suosittelen vahvasti. Jos tunnet rinnassa viiltävää kipua, joka säteilee vasempaan käsivarteen, niin ensiapuna aspiriinia tabu kielen alle (acet.salisyylihappo ohentaa verta) ja soita itsellesi hälyvaloilla varustettu taksi. T. Puoskari

[ 12 viestiä | ]