Moscow Vice Moscow Vice
Fingerpori Fingerpori
pikku pränkki pikku pränkki
Sartarin tuli (ja kuinka sen koimme, 1/2) Sartarin tuli (ja kuinka sen koimme, 1/2)
Lisääki sai ottaa... Lisääki sai ottaa...
Sartarin tuli (Vapahtaja 3/4) Sartarin tuli (Vapahtaja 3/4)
mielenkiintoista mielenkiintoista
lunta :3 lunta :3
Juha on pösilö Juha on pösilö
Nalle Puh & Nasu Nalle Puh & Nasu
Arskan vika Arskan vika
Muutama webm 37 Muutama webm 37
hieno maalaus hieno maalaus
I iz birb :3 I iz birb :3
kosoloustien sukupuu kosoloustien sukupuu
Vitsi uskiksille Vitsi uskiksille
näyttää hyvältä näyttää hyvältä
Kielletyt sanat Kielletyt sanat
Abortti. Abortti.
ebin korianderi skrillex es ebin korianderi skrillex es
sanic man sanic man
Gayjer krokotiilimies Gayjer krokotiilimies
kisse adoptoi kisse adoptoi
yleinen nauru yleinen nauru
 840 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 04.06.2019 22:28:28
[ + 2 - | ]

Kenway päätti mitä syön

[30350] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [960x720] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(403)  · 

peura

(33)  · 

tortilla

(20)
04.06.2019 23:45:27
#210379 [+-] Piilota Suosittele

>>210375
Oikeestaan mun resepti antaa anteeks.
Peura on kuivempaa kuin jauheliha, jote mä paistan pannussa peuran jauhelihan + toi tomaattikastike + toi taco salsa. Se jää silti kuivaksi mutta tomaattiseksi, joten siks toi sinihomejuusto. Tällöin pannulle tulee hyvin "kermainen" jauhelihakastike. Noi loput tulee päälle, riippuen mikä tuuli keittiökierroksel on :D

04.06.2019 23:53:38
#210384 [+-] Piilota Suosittele

210383

No voi pappa kuule :D
Kun liesi on nurkkauksessa, on aika tavallista että jauheliha hieman tirskahtelee ympäriinsä. Tämä ei tieks ole niin suuri ongelma avonaisemmassa keittiössä. Samoin tummat kaakelit piiloittaa sitä shaibaa ja rasvaa tehokkaammin, mutta yhtä paskaista se on silti. Lisäkseen, jos liedellä tekee ~3 kokkausta päivässä niin järkevin tapa on putsata se illalla \:D/

Nää voi olla pampille vaikeita juttuja, ainakaan mitään järkevää se ei osaa vastata takas xD

05.06.2019 00:02:06
#210392 [+-] Piilota Suosittele

210389

Apuun mihin? Sä kokoajan nolaat ittees, kun et näköjään järkevää vastausta osaa antaa mihinkään. Eli mihin mä tarttisin slayjerin apua? No toki kaavoittamaan mitäköhän mömmöjä sä vedät, siihen voisnki tarvii apuu :D

Mut niinku intel kysymys, moni muu, nyt tää.... Ei se fabu osaa bamlaa.

[ 10 viestiä | ]