Missä bileet? Missä bileet?
niin hyvää räkää niin hyvää räkää
Yritti väistää ;______; Yritti väistää ;______;
Siig hail Siig hail
Kaikki mitä valo koskettaa... :3 Kaikki mitä valo koskettaa... :3
Onnea Suomi! Onnea Suomi!
GLOM GLOM
Anarkosyndikalismi Anarkosyndikalismi
Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 4 Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 4
Potkut Potkut
Spermatesti Spermatesti
Huomaan mitä tarkoitat Huomaan mitä tarkoitat
Deal with it Deal with it
Boing Boing
Söpö saatanallinen skandinaavi Söpö saatanallinen skandinaavi
Oh shit, I'm sorry Oh shit, I'm sorry
Kissen kymmenykset :3 Kissen kymmenykset :3
8liivit on paras 8liivit on paras
GET OUT OF MY CAR! GET OUT OF MY CAR!
Yo dawg Yo dawg
Mistä saisin ton hupparin Mistä saisin ton hupparin
Challenge accepted Challenge accepted
Wake Sayori up before you go go Wake Sayori up before you go go
Ihana lahja :) Ihana lahja :)
 888 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto, 29.08.2020 17:42:54
[ + 7 - | ]

Krapulamättöhaaste

[47068] [tiedosto.jpg] [0.48 MB] [775x2227] [] []
tiedosto.jpg

krapulamättö

 · 

ruoka

(403)  · 

haaste

(29)
29.08.2020 21:28:02 | 21:28:47
#381489 [+-] Piilota Suosittele

HP sauce näköjään sulla aika vahvana :D ite en siitä niin välitä, mut muuten näyttää hyvältä! Pihvi ja kalja, can't go wrong. +1

P.s. Le cock on ihan ok kaljaa imo.

29.08.2020 21:46:58
#381497 [+-] Piilota Suosittele

Kävin itse syömässä 15 euron purilaisaterian ravintolassa.

Vieressä olisi fiinissä ravintolassa saanut kyllä 2 kertaa fiinimmän annoksen samalla rahalla.
Oli aika pettymys kyseinen paikka.

Pekonia oli kyllä kiitettävästi purilaisessa, pihvi oli hyvä ja toki purilainen muutenkin oli ihan maukas, jos ei huomioida päälle heitettyä kansipullaa, jossa ei ollut mitään majoneesia eikä sitä ollut edes mitenkään paistettu.

29.08.2020 21:58:15
#381505 [+-] Piilota Suosittele

>>381497
Ens kerralla kokeile Pancho Villa
https://panchovilla.fi

Kannattaa katsoa myös toi "Meksikosta" kategoria, vaikka semisti kalliimpi on toi silti perkeleen hyvä ketju. Sellanen missä mä käyn 2-3 kertaa vuodessa. Todella kattava tarjonta ja perkeleen hyvät annokset.

29.08.2020 23:16:26
#381554 [+-] Piilota Suosittele

>>381533
Nois on joo eroja, haluaako "pärjään tällä päivän" tyylisiä annoksia, vai haluaako herkutella. Esimerkiksi amarillot ja muut on vähän nihkeitä annoksiltaan, mutta perus burger kingistä saa kyllä isoja mättöjä halutessaan. Kiinalaissa haluaisin enemmän ketjuja, sillä useimmat perustuu pelkästään sushiin eikä perinteiseen kinkkimättöön. Chilikanaa jne jolla iso mies täyttää päivän tarpeensa. (Ei se onnellinen loppu :D)

[ 9 viestiä | ]