Fiksu tyttö Fiksu tyttö
Ylivieskan prisma Ylivieskan prisma
Sankari kukko ;_; Sankari kukko ;_;
runkkari runkkari
Hauskat kuvat Hauskat kuvat
Nyyhkis Nyyhkis
tässä on sitä tässä on sitä
Perusta oma pankkisi Perusta oma pankkisi
mulkku kissa mulkku kissa
Gyy Gäärme Gyy Gäärme
Valta kuuluu kansalle Valta kuuluu kansalle
Sharp dressed man Sharp dressed man
gäsi irdi gäsi irdi
Häntä pelottaa Häntä pelottaa
kuinka lennetään kuinka lennetään
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
Wir müssen das gras ausrotten Wir müssen das gras ausrotten
tyhjäpää tyhjäpää
Apustukset lopu Apustukset lopu
Hollantilaiset perinnehousut. Hollantilaiset perinnehousut.
Ozzyman with bear Ozzyman with bear
laihdutus laihdutus
Henry VIII Henry VIII
Manne kollaasi Manne kollaasi
 932 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.42 MB, 1 tiedosto, 30.05.2019 01:02:34
[ + 5 | ]

Jonen grilli mätöt

[30155] [15591672550185862638275246999570.jpg] [1.42 MB] [2560x1440] [] []
15591672550185862638275246999570.jpg

kebab

(59)  · 

ranut

 · 

jonen grilli

30.05.2019 12:19:36
#208342 [+-] Piilota Suosittele

Ei yhtään mitään punaista kastiketta? Höh.

Mutta joo, pakko päästä maistamaan... työtoveriperkeleet vaan johonkin Mamma Mariaan haluavat vain.

Perkule kun olisi enemmän aikaa töissä, niin voisi eläkkeelle siirtyvää alaista käydä morjestamassa Lahdessa ja Jonettaa samalla.

11.03.2020 09:02:37
#316625 [+1] Piilota Suosittele

Jonen thai/grilli on hypetetty, ei todellakaan samaa mättöä mitä siellä sai reilu 15v sitten kun jätti pizza tuotiin (50cm Ø)kaapelikelan päällä pöytään. Ylipäätään lahdessa on hävinneet kaikki hyvät kebu ja pitsa paikat, tai no on ne paikat ja nimet vielä olemassa, mutta omistajat / tekijät vaihtuneet, lähes jokapaikassa käytetään samoja säilyke aineksia, keittiöstä kuuluu kolinan ja rasvan sihinän sijaan mikron kilahdus jonka jälkeen saa eteensä 7-10€ hintaisen pettymyksen (VITTU että pistää viimeistään keburiisillä tilauksen jälkeen vituttamaan ja pahasti kun riisikin on mikrotettu hampaat rikkovaksi sepeliksi). Ylipäätään lahdessa on harvassa ruoka paikat jotka ovat hintansa arvoisia, eivätkä tuota pettymystä joka 2-3 kerta käydessä.

[ 3 viestiä | ]