Jonen thai/grilli on hypetetty, ei todellakaan samaa mättöä mitä siellä sai reilu 15v sitten kun jätti pizza tuotiin (50cm Ø)kaapelikelan päällä pöytään. Ylipäätään lahdessa on hävinneet kaikki hyvät kebu ja pitsa paikat, tai no on ne paikat ja nimet vielä olemassa, mutta omistajat / tekijät vaihtuneet, lähes jokapaikassa käytetään samoja säilyke aineksia, keittiöstä kuuluu kolinan ja rasvan sihinän sijaan mikron kilahdus jonka jälkeen saa eteensä 7-10€ hintaisen pettymyksen (VITTU että pistää viimeistään keburiisillä tilauksen jälkeen vituttamaan ja pahasti kun riisikin on mikrotettu hampaat rikkovaksi sepeliksi). Ylipäätään lahdessa on harvassa ruoka paikat jotka ovat hintansa arvoisia, eivätkä tuota pettymystä joka 2-3 kerta käydessä.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Iltapala, lisäsin jalapeeni
Kebua taas
Aspendosin ransukebu
Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
Mina laita huva yrjökebab ja sina suoda
Lopputulos 👌
Juuh elikkäs, aamupala
kebabvaras
Kebakko
Taitaa jäädä verot maksamatta
Kebabismi
Piti hakea uudet jarrukengät cittarista, ainoastaan tää tuli muk
Pakaste spydäri ja kebab
Massan ransukebu ku joku suositteli
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
Kebab
naiset
kebab tarjous
kepattia leikaan
Tässä pitää tietää Antarktiksen ainoa kebabbila. McMurdossa