Näin se toimii myös ihmisille. Ai tarjoamamme 9eur/pvä ei riitä ja menetit elämänhalusi orjatöistä? Vastaanota karenssia. Olet kurja ihminen. Kuole pois.
[
1 viestiä
|
]
⭰
kaikille jotain :3
Et nähnyt mitään.
Kiintoisaa :3
Mun sohva >:3
Niin hyvää villasukkaa :3
Isoluisia kasseja
Nyt nakkaat yksitoista... se on mun hotellilla Erottajalla sitte