Muutama webm 8 Muutama webm 8
On se luonto vain niin kaunis On se luonto vain niin kaunis
Fobba vitsikkäänä Fobba vitsikkäänä
Hyvä koira Hyvä koira
siinä se on siinä se on
Ei jaksa keksiä otsikoita 24 Ei jaksa keksiä otsikoita 24
Hmm... Hmm...
Tukeva setä heittää voltin Tukeva setä heittää voltin
[DATA RETARDED XD] [DATA RETARDED XD]
Pamputin tykkää Pamputin tykkää
How do I shot web? How do I shot web?
Vitun ituhippi! Vitun ituhippi!
Worth it Worth it
SHIT-TALKING MMA FIGHTER INSTANTLY BLOWN UP SHIT-TALKING MMA FIGHTER INSTANTLY BLOWN UP
Lisa Ann FaceApp Lisa Ann FaceApp
Saharan kettu Saharan kettu
taikakikki taikakikki
Tuomitseva katse Tuomitseva katse
:3 :3
Funny Goats: Screaming Is Optional Funny Goats: Screaming Is Optional
Ei jaksa keksiä otsikoita 28 Ei jaksa keksiä otsikoita 28
Tule kanadaan Tule kanadaan
Tavanomaiset nuoret Tavanomaiset nuoret
Miksi ei? Miksi ei?
 752 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.17 MB, 1 tiedosto, 21.08.2018 15:40:17
[ + 4 | ]

Menen päivänugs :3


kissa

(5203)  · 

sänky

(133)  · 

unilelu

21.08.2018 20:48:29 | 20:49:23
#85810 [+-] Piilota Suosittele

>>85758

Ei ole oravaseutua se. Maikki tekee kuulemma nykyään 2-3 päivän katoamislenkkejä.

Jos on sadepäivä, niin vanha neiti tulee sisälle märkärättinä lempituoliinsa tuhisemaan ;333

Edit: rouva neidiksi

21.08.2018 22:27:24
#85877 [+-] Piilota Suosittele

>>85810

Niin, ei ole ainakaan enää >:3

2-3 päivää! :O Olisin jo huolesta sairas ;__; :3

En ihmettelisi vaikka siinä tuolissa ei muut juuri istuisikaan, ainakaan tummilla housuilla :333 (ei sillä, börhhousut on aliarvostettuja) Ja sitten kun ilmalämpöpumppu on lämmityksellä... hurr rurr :333

21.08.2018 22:34:13 | 22:34:37
#85880 [+-] Piilota Suosittele

>>85877

Maikki saattaa olla myös ovela yönmusta ninjapinja. :3

Näin uskon koska ruokakupin sisälle ottaminen tehoaa. (se pitää ottaa sisälle myös siksi että hemputin varikset oppii ruokkimaan/paskomaan itseään siinä kulmilla)

21.08.2018 22:35:58
#85882 [+-] Piilota Suosittele

>>85880

Maikki on niin ovela että jos hänellä olisi häntä häntä voisi kutsua kissaksi... oh wait :333

Musta turkki ja vuosien kokemus ovat voittamaton yhdistelmä ;3

[ 9 viestiä | ]