Purulelu Purulelu
Mun sohva >:3 Mun sohva >:3
Incoming! Incoming!
Kyllä ennen oli kaikki paremmin Kyllä ennen oli kaikki paremmin
Tra-la-la Tra-la-la
ronkelit runkkaa ronkelit runkkaa
kovvaa kyyttii :D kovvaa kyyttii :D
Bmw Bmw
Amerikkalainen automainos Amerikkalainen automainos
Kirjaston kissat Kirjaston kissat
Pärrrrr Pärrrrr
Mites tässä näin kävi? ;__; Mites tässä näin kävi? ;__;
Semmoset tälläkertaa Semmoset tälläkertaa
kahdenlaisia naisia kahdenlaisia naisia
karvan verran parempi karvan verran parempi
hukkasi kamunsa hukkasi kamunsa
Poliisi Poliisi
Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta
Keski-Maa on mielenkiintoinen paikka Keski-Maa on mielenkiintoinen paikka
Tassunjälki tuonne Tassunjälki tuonne
Tight fits Tight fits
Työkkäri koristettyna Työkkäri koristettyna
Anterolasit Anterolasit
Pötköttelijä Pötköttelijä
 1 243 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 12.04.2019 08:38:05
[ + 10 - | ]

Ryppyreikä

[27597] [ryppy_opinto-ohjaajana.jpg] [0.3 MB] [850x851] [] []
ryppy_opinto-ohjaajana.jpg

ryppy

(49)  · 

reikä

(57)
10.12.2020 13:53:42
#418447 [+-] Piilota Suosittele

>>418437 Mjoo ol pakko pikasesti googlettaa oliko käsitykseni kuinka virheellinen ja sanan rap tiedetyt juuret todella ovat jossain muualla kuin tuossa akronyymissä.. tosin hyvältä kuullostavaa räppiä on todella vaikea tehdä ilman hyvää flowta, joka taas vaatii rytmitajua.. eli pointtini sentään pitää.. :D

11.12.2020 15:56:01
#418914 [+-] Piilota Suosittele

>>418674 Niin no, rytmin lisäksi on hyvä osata sanoittaa.. joka tietenkin on vähän suhteellista, että mitä kukin pitää hyvinä sanoituksina.. itselleni tuo tarkoittaa lähinnä sitä että sanoituksissa on järkeä.. järkeville sanoituksille suurin edellytys on tieto, että tietää mistä puhuu.. ja sitten vielä taitoa asettaa nuo järkevät ajatukset oikeaan järjestykseen ja hyvällä rytmillä.. tavutus opittiin jo ekalla luokalla.. ei vaadi ihan liikaa järjen valoa tavuttaa sanoja tietyssä rytmissä mutta hyvä räppi vaatii aika paljon enemmän.. niin sanoittajalta kuin kuuntelijaltakin.. :3 siksi plebit eivät tajuakkaan räp musiikista mitään.. :D

11.12.2020 16:48:15
#418920 [+-] Piilota Suosittele

>>418914
Joo no voi sen noinkin ajatella, ja samalla voi sanoa vaikka että ois hyvä olla myös joku köyhä sossurotta ja vetää huumeita jotta on jotai mistä kertoa. Tai sit viel parempi, et eka köyhä sossurotta mut saat huumebisneksel massii ja nyt oot rikas nistirotta ja räppäät siit.

11.12.2020 17:42:19
#418942 [+-] Piilota Suosittele

>>418920 Niimpä.. siksi tuossa aikasemmassa viestissäni lukikin; "..mitä kukin pitää hyvinä sanoituksina.. itselleni tuo tarkoittaa lähinnä sitä että.."
Kukin ajatelkoon mitä ja miten haluaa, mutta totuus on mitä on.. Sitä ei kenenkään mielipide muuta mihinkään..

[ 9 viestiä | ]