InTerdasting InTerdasting
Tissit Tissit
Ohjeistus Ohjeistus
Jänes Jänes
Skrillex Does Fartstep Skrillex Does Fartstep
kasaamisvideo kasaamisvideo
juomavinkki juomavinkki
MC Taakibörsta: PA 2001 MC Taakibörsta: PA 2001
sota on helvettiä sota on helvettiä
Paska ankka vetää patjan väliin Paska ankka vetää patjan väliin
Ei nimi naista pahenna. Ei nimi naista pahenna.
Amorella Amorella
nyrkkeilyä nyrkkeilyä
Sieni metsällä Sieni metsällä
loiri loiri
Hapsin penkki Hapsin penkki
Jäi kiinni Jäi kiinni
only takes not give :3 only takes not give :3
Metallica - Whiskey in a Jar Metallica - Whiskey in a Jar
Pohjoismainen rasismi Pohjoismainen rasismi
mikki hiiri mikki hiiri
Jynx Maze Jynx Maze
Näin kävi... Näin kävi...
Sotagondola Sotagondola
 787 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 17.03.2019 23:22:29
[ + 3 - | ]

Niin miksi?

[26428] [syyriakapinalliset.jpg] [0.07 MB] [816x960] [] []
syyriakapinalliset.jpg

assad

(5)  · 

syyria

(19)  · 

sota

(191)  · 

eurooppa

(48)  · 

vapaustaistelija

 · 

terroristi

(102)
18.03.2019 07:50:00
#172408 [+-] Piilota Suosittele

Kumma juttu kun vielä 2011-2012 suureen ääneen ulistiin että Assad:in täytyy lähteä, mutta heti kun selvisi millaista sakkia se islamilaisen kalifaatin porukka on niin kummallisesti annettiin hiljainen hyväksyntä assadin, venäjän ja iranin liittouman kurinpalautus toiminnalle. Yksi hölmöistä käänteistä tuossakin kriisissä oli ranska/britti/jenkki liittouman aseapu "kapinallisille" jotka myivät saamansa lahjoitus aseet ja varusteet isis porukalle joka näin ollen mahdollisesti kriisin pahenemisen ja pidentymisen, eli kuka tai ketkä ne pahimmat roistot olivatkaan, samaa voidaan miettiä Libya:n kohdalla, oliko järkevää syrjäyttää Gaddafi joka esti aikoinaan sen ettei puoli afrikkaa änkeä eurooppaan libyan reittiä pitkin? Samoin Saddamin syrjäyttämisen kanssa, vielä 16 vuotta koalition hyökkäyksen jälkeen irakissa on noin 50.000 amerikkalaista "neuvonantajaa", yleinen turvallisuus tilanne heikko, murhia, kidnappauksia ja aseellisia konflikteja tapahtuu päivittäin. Eri arvioiden kuten https://fi.wikipedia.org/wiki/Irakin_sota mukaan suoria ja epäsuoria uhreja tällä "pikku"sodalla olisi 380.000-840.000 joten näin jälkikäteen voidaan miettiä oliko Saddam loppujen lopuksi niin paha hallitsija, samaa voi miettiä Gaddafin ja Assadin kohdalla.

[ 3 viestiä | ]