nyt se bongi pois koiralta nyt se bongi pois koiralta
Sateenkaarikissa Sateenkaarikissa
Apple Apple
Why banned? Why banned?
negro classic negro classic
kitty :3 kitty :3
hk sininen hk sininen
Triggered Triggered
huolissaan :3 huolissaan :3
Maiskis Maiskis
gorillan jekku gorillan jekku
Ufot kuvataan perunoilla Ufot kuvataan perunoilla
Koiro Koiro
Kusipäinen lelu Kusipäinen lelu
Nam :3 Nam :3
Tilastoja. Tilastoja.
Vihainen peili Vihainen peili
sisu sisu
captain afrikan american captain afrikan american
saisinko vähän vettä :3 saisinko vähän vettä :3
vihreä rajavartija vihreä rajavartija
lahna lahna
Tervo? Tervo?
Perus järkiajattelua Perus järkiajattelua
 1 987 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 06.03.2019 21:18:35
[ + 12 - | ]

Faktat ei merkitse..

[25844] [2175432001.jpg] [0.04 MB] [569x561] [] []
2175432001.jpg

visailu

 · 

mielensäpahoittaja

(5)  · 

ironia

07.03.2019 06:10:52
#168561 [+-] Piilota Suosittele

ois kyllä hauska väitellä tällaisten itsetiedostavien ihmisten kanssa
ja jos muisti palvelee teinkin sitä tänään

07.03.2019 12:47:10 | 12:48:05
#168646 [+1] Piilota Suosittele

Nyt kannattaisi laittaa pystyyn ystävyyden ja suvaitsevuuden futismatsi kaikkien maahanmuuttajien etnisten ryhmien kesken. Se olisi loistava tapahtuma. Ystävällinen ja rakastava.

Voisi sitä kotouttaa etnisiä ryhmiä kotoutumaan toisen etnisen ryhmän kanssa niin ei tulisi niin tukkanuottaista olotilaa.

07.03.2019 15:13:55
#168692 [+-] Piilota Suosittele

>>168662 mit- hmjahas, okei.

Hommahan on siis nyt se että oletat minun olevan väittämäsi todeksi todistava tekijä. Tilanteessa jossa väittäisin vastaan, puhuisin silmissäsi valetta tai peittelisin sitä jotenkin, enkö vaan?

Vittu mikä itsensä kumoava väittämä herralta sieltä perähikiältä nyt.
***
Uskon kyseessä olevan, kuten juttu sanookin, "miespuolinen koulunkäyntiavustaja". Ennen julkistettua tai varmaksi varmistettua lisäinfoa on epätervettä ja harhaista vetää muita johtopäätöksiä.

07.03.2019 19:09:38
#168791 [+-] Piilota Suosittele

>>168785 kuplaanhan kuuluu usein se että kuplassa oleva itse ei tiedosta kuplaansa.
ei siinä muuten mutta on havaittavissa melkomoista oman tilanteen peilaamista

07.03.2019 23:03:41
#168875 [+-] Piilota Suosittele

>>168830
ei kun katsos, väittäjän tekijän velvotteena on todistaa se jotenkin. siksi se on oletusarvoisesti paskapuhetta jos väittäjä ei niin tee. se on vaan miten se menee

[ 21 viestiä | ]