huppistakeikkaa vai hapsistakeikkaa? huppistakeikkaa vai hapsistakeikkaa?
Mikan faijan bemarin mittari Mikan faijan bemarin mittari
Tilanteet rappukäytävässä Tilanteet rappukäytävässä
pistolero jätkä pistolero jätkä
Ihana mies Ihana mies
Ihana mies Ihana mies
kjehrehröh kjehrehröh
Ihana nainen Ihana nainen
Myyrä lomalla Myyrä lomalla
Riikka ja Petteri Riikka ja Petteri
Sanna Marin - kuvakommentti Sanna Marin - kuvakommentti
Ihana mies Ihana mies
taksikäsi lidvars taksikäsi lidvars
Vihervassari Vihervassari
Olut Olut
Ihana nainen Ihana nainen
Sebu Sebu
Burger apu Burger apu
Kostea keli Kostea keli
Klassikko Klassikko
Ihana mies Ihana mies
Läpätän Läpätän
Naistenpäivä media Naistenpäivä media
Hapsin harrastus Hapsin harrastus
 780 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 23.02.2019 19:33:12
[ + 4 | ]

U mad? ;3

[24964] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [800x584] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5207)  · 

kissat

(176)  · 

börh

(1050)  · 

nenäliinat

 · 

revitty

 · 

u mad

 · 

klassikko

(58)  · 

ilme

(228)  · 

muikea

(30)  · 

paperisilppu

 · 

paperi

(32)
24.02.2019 00:02:01
#163657 [+-] Piilota Suosittele

Kissa 1: No, näin nyt siis vain pääsi käymään. Ihan kivasti kyllä meni, mutta lähti lapasesta. Sori siitä.
Kissa 2: Aijjeddä mä naatin. Ja nyt kun nään huumanin ilmeen, mä naatin viällä enemmän. Oevoe, vallan kehrään.

[ 3 viestiä | ]