Sushin valmistus Sushin valmistus
Tukaton Hynynen Tukaton Hynynen
Siivoaminen on kovaa työtä :3 Siivoaminen on kovaa työtä :3
Koulun päättäjäistanssi Koulun päättäjäistanssi
Infektoitunut kaulaparta Infektoitunut kaulaparta
kuvakommentti kuvakommentti
Kujalla Kujalla
Kokki Kokki
kuvakommentti kuvakommentti
Tämä ei sovi Mikille Tämä ei sovi Mikille
Kalkkiruksen pinna petti Kalkkiruksen pinna petti
Vaikuttunut Vaikuttunut
Ilmastomuutos EI ole uskonasia! Ilmastomuutos EI ole uskonasia!
Uudet liikennemerkit Uudet liikennemerkit
lempigenresi? lempigenresi?
Nauttiako vai tappaa, siinäpä pulma :3 Nauttiako vai tappaa, siinäpä pulma :3
Lääke ADHD:een Lääke ADHD:een
Oma ihminen :3 Oma ihminen :3
Arvaa kuka? Arvaa kuka?
KNOCKOUT KNOCKOUT
Vitun Seppo Vitun Seppo
Kroirra Kroirra
Kasari Pepe Kasari Pepe
ilme ilme
 877 näyttökertaa, 12 viestiä, 2.15 MB, 1 tiedosto, 09.05.2020 01:10:26
[ + 6 | ]

25 litraa puhdasta rakkautta

[42804] [tahdonkiljua.jpeg.jpg] [2.15 MB] [2160x3840] [] []
tahdonkiljua.jpeg.jpg

kilju

(23)  · 

alkoholi

(95)  · 

käyminen

 · 

kotiviini

 · 

sokeri

(13)  · 

kemisti

09.05.2020 01:25:20
#340537 [+-] Piilota Suosittele

340535

Viina on kallista! ..ellei tee sitä(kin) itse.
Tällä mä saan 25 litraa juotavaa, alkoholipitoisuudeltaan noin 20% ja joka kustantaa about 0,30 euroa per litra.
Tosta tulee ihan oikeesti niin puhdasta että se on vesikirkasta nestettä, jota ei erota vedestä muuta ku hajulla ja maulla. Juotavaa sellaisenaan! Maku on tietysti parempi jos lantraa johonkin mehuun tai limppariin, jopa petollisen hyvää. Esim, kesän perhejuhlien booleihin saa helposti tällä voltit ^^

09.05.2020 04:29:30
#340555 [+-] Piilota Suosittele

>>340545
Yllätyksetön reaktio. Paitsi että! Oikein ja huolellisesti tehty kilju ei maistu pahalta. Ei siis "hyi" vaan "nam".
En mielelläni tuhlaa rahaa alkoholiin vaan johonkin järkevämpään, ja viinaa täynnä olevat kaapit tuntuu aika alkkismeiningiltä.

09.05.2020 10:25:15
#340572 [+-] Piilota Suosittele

>>340555 Oma edullinen suosikki on 2kg sokeria, vähän hunajaa ja 1L Tuopin kotikalja-uutetta 20 litraan vettä. Lopputulemana lähes sahdin makuista ainetta.

09.05.2020 11:33:50
#340587 [+-] Piilota Suosittele

Kiljua en oo tehny sitten ysiluokan, kaljaa ollaan pantu kaveriporukalla, ostettiin oikein digitermostaatilla lämpeevä pata ja kaikki vermeet. Kyllä tällä verotuksella ihan mielellään panee olutta ite, varsinkin kun välineiden kustannukset meni viiteen pekkaan.

09.05.2020 15:47:22
#340647 [+-] Piilota Suosittele

>>340555
En kyl ite lähtis tekee kiljuu ku en oo ammattilainen, mutta taidollahan siitä saa ihan minkä kamkus haluaa. Taidottomana makuvaihtoehdot on paska ja kusi.

[ 12 viestiä | ]