Taistelukenttä 2020 Taistelukenttä 2020
CP2020 Hahmolomake CP2020 Hahmolomake
Pois edestä Pois edestä
Eläimiä Eläimiä
Hyvää juhannusta. Hyvää juhannusta.
Luolasto: the game Luolasto: the game
kannonpoistaja kannonpoistaja
Demari Demari
Kepu Kepu
mustan kahvi mustan kahvi
Yhyy oon uhri saan tehdä mitä haluun Yhyy oon uhri saan tehdä mitä haluun
mällit kurkkuun mällit kurkkuun
dramaattinen dramaattinen
Kaljakaupan lähimaisemat 2 Kaljakaupan lähimaisemat 2
Ryppy jakaa viisautta osa VIII Ryppy jakaa viisautta osa VIII
Donk in fucking mayonese Donk in fucking mayonese
tötteröpäät :3 tötteröpäät :3
UAZ 315126 UAZ 315126
Perussuomalainen kirjakauppa Perussuomalainen kirjakauppa
Pieru Pieru
mitä ihm.. <:3 mitä ihm.. <:3
Kun vastaan järkevään kommenttiisi Kun vastaan järkevään kommenttiisi
pensasnappaajat :3 pensasnappaajat :3
Neekerit vain neekeröivät Neekerit vain neekeröivät
 838 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 02.02.2019 11:50:35
[ + 3 | ]

Onnea

[23670] [onnea.jpg] [0.01 MB] [240x222] [] []
onnea.jpg

onnea

(6)  · 

paint

(334)
02.02.2019 17:24:06
#154782 [+-] Piilota Suosittele

Täntyyppisistä kuvista tulee aina nostalginen fiilis siitä miltä tuntui kun ala-asteelle saatiin ysärillä tietokoneet ja sit piirreltiin paintilla :3

02.02.2019 21:52:41
#154876 [+-] Piilota Suosittele

>>154782

Missä kroisoskoulussa sitä on käyty? Meillä ei ollu tietokoneita. Ruoka piti hakea itse luokan edestä. (ei ollut ruokasalia) Ja opettaja anto tukkapöllyä jos olit ilikiä.

02.02.2019 22:20:37
#154889 [+-] Piilota Suosittele

>>154876

No ei nyt kroisoskoulussa, mutta aloitin ala-asteen 1994 mikä ehkä selittää tämän eron ;3

Oli meillä pienehkö ruokasali mutta siellä söi vain isoin luokka (rinnakkaisluokkia ei ollut eli oli 6 eri porukkaa), ehkä Tsernobylistä johtuen me oltiin se pienin :D Ne kaksi joilla oli oma vuoroviikko olla järjestäjä hakivat ruokakärryt ruokalasta. En tiedä vieläkö tuollaista uskaltaa tehdä ettei tule muutakin yllätyssafkaa kuin kinderperunoita.

Tukkapölly kuulostaa kieltämättä aika kivikautiselta ja karulta :( Tietysti jos oli oikeasti ollut tuhma (eikä vaan että ope ei just omasta naamavärkistä tykkää) niin ei tietenkään mikään maailmanloppu.

[ 4 viestiä | ]