huono tuuri huono tuuri
Naurunappulan kuuluisia käyttäjiä Naurunappulan kuuluisia käyttäjiä
hyvää harjoittelua hyvää harjoittelua
Kun persulilta kysytään muusta kun maahanmuutosta Kun persulilta kysytään muusta kun maahanmuutosta
Drop in Drop in
anime anime
Ihanaa kohtaamista Ihanaa kohtaamista
Miksi? Miksi?
Joko nyt vuoden jälkeen hallituskin tajuaisi asiat? Joko nyt vuoden jälkeen hallituskin tajuaisi asiat?
sonja apu sonja apu
Kyllä muut sitten hoitaa.. Kyllä muut sitten hoitaa..
pizza pizza
Kiire.. Kiire..
Polkupyörän suuntavilkku #2 Polkupyörän suuntavilkku #2
E-e-ei älkää ;__; E-e-ei älkää ;__;
LGBTBBQ wars LGBTBBQ wars
Jumppaa Jumppaa
Vittuilu on taitolaji Vittuilu on taitolaji
Onnellisin maa Onnellisin maa
evegreen evegreen
Natsien vastustaja! Natsien vastustaja!
Viikon viimeinen kuorma ja sit pääsiäisen viettoon kreh kröh Viikon viimeinen kuorma ja sit pääsiäisen viettoon kreh kröh
huutista huutista
Suuret teot. Suuret teot.
 726 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 20.09.2024 18:47:42
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 20.09.2024.

Nakuankka Sorsassa

[73424] [0.png] [0.04 MB] [877x369] [] []
0.png

nakuankka

(140)  · 

sorsassa

 · 

nakuankka sorsassa

 · 

sorsastus

 · 

sarjakuva

(524)  · 

neekeri kyrpä

(5)  · 

homo

(631)  · 

stetsoni

(11)  · 

paint

(334)
20.09.2024 20:15:26 | 20:15:57
#648304 [+-] Piilota Suosittele

>>648291
Habs on luolaston homoin lelu, sitä pussaillaan joka päivä :DDDD

Mut, mä taidan tietää mistä tää sai alkunsa. Se tarkka-ampuja elokuva missä se kundi ampu soutuveneestä pienoiskiväärillä jossa oli limupullo äänenvaimentimena tuli tästä mieleen. Oliko Shooter leffan nimi.

E:
Ai niiin
*homopussaa hapsia eli +1 medialle*

20.09.2024 20:33:39
#648317 [+-] Piilota Suosittele

>>648291
Thanks but we got no beef for each other?

>>648304
Oliko Shooter leffan nimi.

Oli, ja tämä ei ole ainut missä olen piirtänyt Jaffa-pullon aseen päähän josta seuraa pahaa, toiselle foorumille vuosia sitten vaan.

20.09.2024 20:36:07 | 20:36:41
#648318 [+-] Piilota Suosittele

Se ampui veneestä pienoiskiväärillä kaikkia pärstään jaffapullo äänenvaimentimena koska se oli paljon haastavampaa ja siten hauskempaa katsojille niin.

e: mutta ei lonkalta :D

20.09.2024 20:41:48
#648322 [+1] Piilota Suosittele

>>648318
Voi vitun homo sun kanssas :DDD
Tossa se klippi ja nyt on vaan kolmen minuutin video :DDD


@antimateria
Hapsi on kyl sellanen että samaan aikaan sen luoneetta rakastaa mut samaan aikaan haluis antaa sille turpaan :D

Saatanan marakatti luolaston maskotti elää veitsen terällä xD Mä en tiedä miten toi homo tekee ton :D

20.09.2024 20:49:21
#648329 [+-] Piilota Suosittele

>>648322
Mä katson Shooterin joka vuosi vuodesta 2007 kuten terminaattorinkin, muistan ehkä ulkoa kohdan joten ei tarvitse laittaa videota joka ei toistu.

...ja joka toi mieleen uuden idean >=)

21.09.2024 00:48:18
#648414 [+1] Piilota Suosittele

>>648403
Minen myönnä mittään vaikka olen kyllä saanut tilapäisiä banneja eniten edelleen vaikka lasketaan norskin kaikki tunnarit yhteen. En ihmettele.

[ 8 viestiä | ]