tämä on sitä globalismia tämä on sitä globalismia
Kipsu lämmittelee saatanaa :3 Kipsu lämmittelee saatanaa :3
Jumalauta saatana Jumalauta saatana
Palenaama Palenaama
Ei sitten Ei sitten
Ey! Wake up mon! Ey! Wake up mon!
Brrrrringg Brrrrringg
Janita <3 Janita <3
Annan anteeksi :3 ...no ei sitten! >:3 Annan anteeksi :3 ...no ei sitten! >:3
Spielbergin tytär löysi kutsumuksensa Spielbergin tytär löysi kutsumuksensa
vetoomus vetoomus
Family Guy Family Guy
Turvasana. Turvasana.
Se ois sitten keskiviikko Se ois sitten keskiviikko
Ratkaisu Kreikan rajalle. Ratkaisu Kreikan rajalle.
Kuolinilmoitus Kuolinilmoitus
En tiennytkään, että Raksapulsu on punapää En tiennytkään, että Raksapulsu on punapää
toimiikohan talvisodassa toimiikohan talvisodassa
Laskiaispullia Laskiaispullia
Emäntä sekosi Emäntä sekosi
Jesse Jesse
Hysteria Hysteria
vihaajaeläimet vihaajaeläimet
riskitekijä riskitekijä
 710 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 08.01.2019 00:07:44
[ + 2 - | ]

Neuvostoseteli

[22643] [kymppi.jpg] [0.08 MB] [750x378] [] []
kymppi.jpg

neuvostoliitto

(97)  · 

raha

(90)  · 

seteli

(31)
08.01.2019 00:08:27
#143505 [+-] Piilota Suosittele

Hyvä on, nyt media liittyy Venäjään ja Neuvostoliittoon!

Neuvostoliitossa 1970-luvulla keskipalkka oli 120-250 ruplaa. Metron pääsymaksu oli 5 kopeekkaa, raitiovaunun 3 kopeekkaa, johdinauton 4 kopeekkaa. Leipä maksoi 13-18 kopeekkaa laadusta riippuen. Kilo lihaa maksoi kahdesta kolmeen ruplaa. Kuvan kymppi oli paljon rahaa! Väritelevisio maksoi 700 ruplaa, Lada 6000 ruplaa, Mosse 7300, Volga 10000

08.01.2019 00:28:24
#143516 [+-] Piilota Suosittele

143512


Stalinin sortokaudet liittyvät myöhempään Neuvostoliittoon yhtä paljon kuin Hitlerin temput Saksan liittotasavaltaan. Juu, Stalinin aikana Neuvostovaltio teollistui, ja juu siitä kannettiin inhimillisesti aivan liian kova hinta. Nyky-Venäjän hallintokin on suurin piirtein samaa mieltä tästä. Neuvostoliitossa oli aivan hyvä elintaso, ongelmat tulivat normaalille kansalaiselle esiin vasta 1980-luvulla kun neuvostojärjestelmää yritettiin uudistaa. Ilman neuvostotasavaltojen johtajien demokratiaksi verhottua vallanhimoa 2010-luvulla olisi voinut olla olemassa Neuvostoliitto jonka elintasoa koko muu maailma kadehtii.

08.01.2019 21:19:21 | 21:28:48
#143945 [+-] Piilota Suosittele

143901


Voi kun oli heikko vastaus täydelliseen (huumoristiseen) omistukseen.

edit: @volmari85 = henkinen neekeri, joka kuvittelee olevansa fiksu sen takia kun ymmärtää mistä muut keskustelevat... Kuule siloparta, se tarkoittaa vain että-osaat-toistaa-vain-mitä-joku-muu-on-sinulle-sanonut. Haha. Sinä olet Luolaston Aku-Ankka.

13.07.2025 17:12:22
#706571 [+-] Piilota Suosittele

>>143505 Kaikki noi alhaiset hinnat oli täysin kestämättömiä asioita, kun niiden asioiden tuottaminen ja raaka aineiden ostaminen muualta maksoi enemmän. Ja oman maan tuotanto meni vuosi vuodelta paskemmaksi. Oli Moskova, oli Leningrad, ja kaikki muu oli paskaa ja mutaa hylättynä valtion tuen ulkopuolelle. Kommunismi ei ole koskaan toiminut, eikä tule koskaan toimimaan.

[ 11 viestiä | ]