Arska ajelulla Arska ajelulla
veljekset kagelberg veljekset kagelberg
Teetä ja sympatiaa Teetä ja sympatiaa
starbucks starbucks
Kill Vegan Kill Vegan
Popkornia Popkornia
Nugs Nugs
Postihaukku Postihaukku
Kissakokoelma Kissakokoelma
vicetone astronomia vicetone astronomia
Slayjer Slayjer
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
teoria teoria
Peaches (The Presidents of the United States of America cover) Peaches (The Presidents of the United States of America cover)
Rokote Rokote
Volkor X - Stratos (feat. Feather) Volkor X - Stratos (feat. Feather)
#PrayForFrodo #PrayForFrodo
Ihan hyvin se vetää Ihan hyvin se vetää
Gay Gay
tämä pyörii ihan hyvin :3 tämä pyörii ihan hyvin :3
Kate Bush Kate Bush
Nähdään kuudelta parkkipaikalla Nähdään kuudelta parkkipaikalla
teltassa ois puhelu teltassa ois puhelu
Lääkärissä Lääkärissä
 711 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 08.01.2019 00:07:44
[ + 2 - | ]

Neuvostoseteli

[22643] [kymppi.jpg] [0.08 MB] [750x378] [] []
kymppi.jpg

neuvostoliitto

(97)  · 

raha

(90)  · 

seteli

(31)
08.01.2019 00:08:27
#143505 [+-] Piilota Suosittele

Hyvä on, nyt media liittyy Venäjään ja Neuvostoliittoon!

Neuvostoliitossa 1970-luvulla keskipalkka oli 120-250 ruplaa. Metron pääsymaksu oli 5 kopeekkaa, raitiovaunun 3 kopeekkaa, johdinauton 4 kopeekkaa. Leipä maksoi 13-18 kopeekkaa laadusta riippuen. Kilo lihaa maksoi kahdesta kolmeen ruplaa. Kuvan kymppi oli paljon rahaa! Väritelevisio maksoi 700 ruplaa, Lada 6000 ruplaa, Mosse 7300, Volga 10000

08.01.2019 00:28:24
#143516 [+-] Piilota Suosittele

143512


Stalinin sortokaudet liittyvät myöhempään Neuvostoliittoon yhtä paljon kuin Hitlerin temput Saksan liittotasavaltaan. Juu, Stalinin aikana Neuvostovaltio teollistui, ja juu siitä kannettiin inhimillisesti aivan liian kova hinta. Nyky-Venäjän hallintokin on suurin piirtein samaa mieltä tästä. Neuvostoliitossa oli aivan hyvä elintaso, ongelmat tulivat normaalille kansalaiselle esiin vasta 1980-luvulla kun neuvostojärjestelmää yritettiin uudistaa. Ilman neuvostotasavaltojen johtajien demokratiaksi verhottua vallanhimoa 2010-luvulla olisi voinut olla olemassa Neuvostoliitto jonka elintasoa koko muu maailma kadehtii.

08.01.2019 21:19:21 | 21:28:48
#143945 [+-] Piilota Suosittele

143901


Voi kun oli heikko vastaus täydelliseen (huumoristiseen) omistukseen.

edit: @volmari85 = henkinen neekeri, joka kuvittelee olevansa fiksu sen takia kun ymmärtää mistä muut keskustelevat... Kuule siloparta, se tarkoittaa vain että-osaat-toistaa-vain-mitä-joku-muu-on-sinulle-sanonut. Haha. Sinä olet Luolaston Aku-Ankka.

13.07.2025 17:12:22
#706571 [+-] Piilota Suosittele

>>143505 Kaikki noi alhaiset hinnat oli täysin kestämättömiä asioita, kun niiden asioiden tuottaminen ja raaka aineiden ostaminen muualta maksoi enemmän. Ja oman maan tuotanto meni vuosi vuodelta paskemmaksi. Oli Moskova, oli Leningrad, ja kaikki muu oli paskaa ja mutaa hylättynä valtion tuen ulkopuolelle. Kommunismi ei ole koskaan toiminut, eikä tule koskaan toimimaan.

[ 11 viestiä | ]